ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення 19 сесії Коростенської міської ради VIIІ скликання від 22.12.2022 р. № 1087
(із змінами і доповненнями, внесеними рішенням 20 сесії Коростенської міської ради VIII скликання від 23.02.2023 р. № 1137)
(із змінами і доповненнями, внесеними рішенням 33 сесії Коростенської міської ради VIII скликання від 23.05.2024 р. № 1772)
(із змінами і доповненнями, внесеними рішенням 34 сесії Коростенської міської ради VIIІ скликання від 04.07.2024 р. № 1845)
ПЕРЕЛІК
адміністративних послуг, що надаються через віддалені робочі місця Центру надання адміністративних послуг
виконавчого комітету Коростенської міської ради
№ з/п | Ідентифікатор | Найменування адміністративної послуги | Суб’єкт надання адміністративної послуги | Форми документів для попереднього заповнення |
ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ |
||||
1 | 00026 |
(у разі спливу тридцятиденного строку на звернення для вклеювання фотокартки) |
Коростенський районний відділ Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області | |
ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ |
||||
2 | 00069 |
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру |
Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
3 | 00071 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
4 | 00072 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
5 | 00074 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА ЗАЯВА |
|
6 | 00075 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА ЗАЯВА |
|
7 | 00079 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
8 | 00078 |
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу |
Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
9 | 00081 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ЗАЯВА ЗАЯВА |
|
10 | 00080 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області | ПОВІДОМЛЕННЯ про виявлення технічної помилки фізичною або юридичною особою |
|
Отримати послугу онлайн | ||||
11 | 00035 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
12 | 00059 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА ЗАЯВА |
|
13 | 02456 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
14 | 02455 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
15 | 00061 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
16 | 00062 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
17 | 00063 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА ЗАЯВА |
|
18 | 00064 |
Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю) |
Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
19 | 00065 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
20 | 01254 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
21 | 00198 |
Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
22 | 00066 | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області | ||
23 | 00068 |
Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки |
Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області | |
24 | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|||
25 | 00175 | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
26 | 00217 | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
27 | 00179 |
Затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
28 | 00182 |
Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
29 | 00192 |
Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
30 | 00208 | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
31 | 00178 | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА ЗАЯВА |
|
32 | 00189 | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
33 | 00202 | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА ЗАЯВА |
|
34 | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|||
35 | 00204 | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
36 | 00212 |
Встановлення обмеженого платного або безоплатного користування чужою земельною ділянкою (сервітуту) |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
37 | 00213 | Надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій) | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
38 | 00214 | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА ЗАЯВА |
|
39 | Відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради | |||
ЗАЯВА |
||||
40 | 02096 |
Поновлення (продовження) договору особистого строкового сервітуту |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
41 | Відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради | |||
42 |
Видача рішення про безоплатну передачу земельної ділянки громадянам у приватну власність |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
43 |
Проведення розподілу земельних часток (паїв) з числа невитребуваних (нерозподілених) земельних ділянок (паїв) |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
44 | Включення до переліку земельних ділянок, які пропонуються виставити на земельні торги окремими лотами у формі електронного аукціону | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
45 | Погодження меж земельної ділянки із суміжними власниками та землекористувачами | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
194 | 02454 | Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території територіальної громади | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
195 | 02442 | Державна реєстрація меліоративної мережі з видачею витягу з Державного земельного кадастру | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
196 | 02451 | Державна реєстрація змін до відомостей про меліоративну мережу з видачею витягу з Державного земельного кадастру | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
197 | 02444 | Державна реєстрація складової частини меліоративної мережі з видачею витягу з Державного земельного кадастру | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
198 | 02450 | Державна реєстрація змін до відомостей про складову частину меліоративної мережі з видачею витягу з Державного земельного кадастру | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
199 | 02445 | Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про меліоративну мережу, складову частину меліоративної мережі | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
200 | Видача рішення про виділення земельних часток (паїв) власникам (спадкоємцям) сертифікатів на право на земельну частку (пай) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва | Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ земельних відносин управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
202 | 02457 | Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель з посиланням на документи, на підставі яких відомості про обмеження у використанні земель внесені до Державного земельного кадастру | Відділ № 3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
ЗАЯВА |
ДОКУМЕНТИ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ |
||||
46 | 00162 | Коростенське районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області | ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки |
|
Отримати послугу онлайн | ||||
47 | 00163 | Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області | ||
48 | 00654 | Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області | ||
49 | 01399 | Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області | ЗАЯВА про державну реєстрацію потужності |
|
Подати заяву онлайн | ||||
50 | 00183 |
Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами у межах населеного пункту |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами та укладання договору про тимчасове користування місцем розташування зовнішньої реклами |
Подати декларацію онлайн | ||||
51 | 00184 | Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА |
|
52 | 00186 |
Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами та укладання договору про тимчасове користування місцем розташування зовнішньої реклами |
53 | 00187 | Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА про анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
|
54 | 01346 | Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА |
|
56 | 01370 |
Видача дублікату дозволу на розміщення об’єкту зовнішньої реклами |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА |
201 | Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
||
АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||
57 | 01888 | Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради | ||
58 | 00190 |
Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради | |
59 | 00193 | Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради | ||
60 | 00191 |
Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради | |
61 | 00153 |
Прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА ЗАЯВА |
62 | 01240 | Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА ЗАЯВА |
|
63 | Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|||
64 | Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|||
ЖИТЛОВІ ПИТАННЯ |
||||
65 | 00263 |
Видача довідки про невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду |
Відділ управління житловим фондом управління житлово–комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗГОДА |
66 | 00257 | Відділ управління житловим фондом управління житлово–комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗГОДА |
|
67 | 01352 | Відділ управління житловим фондом управління житлово–комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗГОДА |
|
68 | 00262 |
Внесення змін до свідоцтва про право власності на державне приватизоване житло |
Відділ управління житловим фондом управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА ЗГОДА |
69 | Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – юридичний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА – ПОГОДЖЕННЯ |
||
70 | 01246 |
Видача довідки про перебування (не перебування) на квартирному обліку |
Юридичний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА – ПОГОДЖЕННЯ |
71 | 01473 |
Надання дозволу на переоформлення договору найму житлового приміщення |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – юридичний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА – ПОГОДЖЕННЯ |
ІНШІ ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ |
||||
72 | 00159 | Відділ капітального будівництва управління житлово–комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради | ||
73 | 00194 | Інспекція з благоустрою міста при управлінні житлово – комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Лист – погодження на проведення земляних робіт ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ |
|
74 | 00195 |
Переоформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою |
Інспекція з благоустрою міста при управлінні житлово – комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
75 | 00196 |
Видача дублікату дозволу на порушення об’єктів благоустрою |
Інспекція з благоустрою міста при управлінні житлово – комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
76 | 00197 |
Анулювання дозволу на порушення об’єктів благоустрою |
Інспекція з благоустрою міста при управлінні житлово – комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
77 | 00188 | Встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради, |
Декларація про режим роботи |
79 |
Погодження на здійснення сезонної, одноразової, виїзної (виносної) торгівлі |
Відділ регулювання торгівлі та побутового обслуговування управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради | ||
80 | 02003 |
Надання копії (витягу з) рішення міської ради, копії (витягу з) рішення виконавчого комітету міської ради, копії (витягу з) протоколу сесії пленарного засідання міської ради, копії (витягу з) розпорядження міського голови |
Відділ організаційного забезпечення діяльності міської ради, загальний відділ, відділ архітектури та містобудування, юридичний відділ, служба у справах дітей, фінансове управління, управління житлово-комунального господарства, архівний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА ЗАЯВА |
РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ |
||||
81 | 00034 |
Реєстрація місця проживання |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
82 | 01217 |
Реєстрація місця проживання дитини до 14 років |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
83 | 00037 |
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
84 | 00040 |
Реєстрація місця перебування особи |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
85 | 00038 |
Видача витягу з реєстру територіальної громади |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
86 | 01054 |
Зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу |
87 | 01377 |
Внесення змін до інформації в Реєстрі територіальної громади |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
88 | Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
||
89 |
Видача інформаційної довідки про кількість зареєстрованих осіб за адресою |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ** |
||||
90 | 01197 |
Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
91 | 00241 |
Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки) |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
92 | 01588 |
Встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності, видача посвідчення |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
93 | 01598 |
Позбавлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності за заявою особи |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
94 | 01198 |
Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
95 | 00751 |
Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
96 | 01877 |
Міністерство у справах ветеранів України |
ЗАЯВА |
|
97 | 00169 |
Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
98 | 01622 |
Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
99 | 00104 |
Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
100 | 01262 |
Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
101 | 00121 | Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї | Відділ з питань сімейної політики управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
102 | 01200 |
Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім`ї у зв`язку з досягненням 14-річного віку |
Відділ з питань сімейної політики управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
103 | 01194 |
Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
Відділ з питань сімейної політики управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
104 | 01196 |
Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
Відділ з питань сімейної політики управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
105 | 01244 |
Відділ з питань сімейної політики управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
||
106 | 02060 |
Внесення даних про новонароджену дитину у посвідчення батьків багатодітної сім’ї |
Відділ з питань сімейної політики управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
107 | 02063 |
Видача посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї у разі їх пошкодження чи заміни у зв’язку зі зміною прізвища |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
108 | 00135 |
Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати –героїня» |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
109 | 00144 |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
110 | 00143 |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
111 | 00149 |
Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
112 | 00150 |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
113 | 00147 |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
114 | 00959 |
Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
115 | 00960 |
Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
116 | 01775 |
Призначення одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
117 | 01227 |
Видача грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
118 | 00154 |
Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
119 | 00122 |
Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
120 | 01405 |
Оплата послуг патронатного вихователя та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
121 | 01981 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, в управління іншій особі за договором |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
122 | 00125 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, у тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
123 | 00127 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
124 | 00123 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
125 | 00126 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів стосовно укладення договорів щодо іншого цінного майна |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
126 | 00124 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
127 | 01980 |
Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо іншого цінного майна |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
128 | 00131 |
Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідчення та (або) державній реєстрації, у тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
129 | 00130 |
Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
130 | 00129 |
Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
131 | 00168 |
Видача направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності |
Відділ з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, учасників АТО, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
132 | 00239 |
Встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення |
Міністерство у справах ветеранів України |
ЗАЯВА |
133 | 00119 |
Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших категорій осіб |
Відділ з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, учасників АТО, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
134 | 00242 |
Видача посвідчень особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
135 | 00225 |
Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
136 | 01255 |
Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
137 | 00221 |
Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
138 | 00220 |
Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
139 | 00224 |
Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
Відділ соціального захисту потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, оздоровлення та відпочинку дітей усіх категорій управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
140 | 00228 |
Відділ з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, учасників АТО, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
141 | 00227 |
Забезпечення санаторно – курортними путівками постраждалих учасників Революції Гідності, ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції/орерації Об’єднаних сил, членів сімей загиблих (померлих) таких осіб |
Відділ з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, учасників АТО, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
142 | 00226 |
Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
143 | 00229 |
Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
144 | 00151 |
Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
145 | 00103 |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
146 | 00099 |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
147 | 00096 |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
148 | 00141 |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
||
149 | 00152 |
Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
150 | 00230 |
Відділ соціального захисту потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, оздоровлення та відпочинку дітей усіх категорій управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
||
151 | 01404 |
Компенсація вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
Відділ соціального захисту потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, оздоровлення та відпочинку дітей усіх категорій управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
152 | 00232 |
Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2 |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
153 | 00171 |
Відділ соціального захисту потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, оздоровлення та відпочинку дітей усіх категорій управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
154 | 01191 |
Відділ соціального захисту потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, оздоровлення та відпочинку дітей усіх категорій управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
155 | 00172 |
Відділ соціального захисту потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, оздоровлення та відпочинку дітей усіх категорій управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
156 | 00170 |
Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їх батькам |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
157 | 00112 |
Відділ з питань праці управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
||
158 | 00133 |
Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
159 | 01974 |
Відділ обслуговування громадян номер 8 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
160 | 01286 |
Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення |
Міністерство у справах ветеранів України |
ЗАЯВА |
161 | 00101 |
Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
162 | 00139 |
Відділ з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, учасників АТО, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
163 | 00155 |
Відділ обслуговування громадян номер 8 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
164 | 02025 |
Продовження виплати тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
165 | 00157 |
Відділ обслуговування громадян номер 8 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
ЗАЯВА |
|
166 | 01995 |
Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
167 | 01997 |
Видача рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, до реабілітаційної установи |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
168 | 01996 |
Забезпечення направлення до реабілітаційної установи для надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю за програмою “Реабілітація дітей з інвалідністю” |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
204 | 01586 |
Видача направлення для отримання послуг з соціальної та професійної адаптації |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
205 | 00237 |
Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/ довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки) |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
206 | 01386 |
Призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
207 | 00117 |
Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
208 | 00222 |
Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
209 | 00223 |
Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
210 | 01268 |
Повідомна реєстрація галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
211 | 00243 |
Виплата одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
212 | 02499 |
Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою такої особи |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
213 | 02216 |
Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
214 | 02500 |
Безоплатне спорудження надгробку на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною за встановленим зразком |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
215 | 01285 |
Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою такої особи |
Міністерство у справах ветеранів України |
ЗАЯВА |
216 | 01597 |
Міністерство у справах ветеранів України, управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
217 | 00105 |
Міністерство у справах ветеранів України |
ЗАЯВА |
|
218 | 02502 |
Міністерство у справах ветеранів України |
ЗАЯВА |
|
219 | 02347 |
Призначення виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
220 | 01735 |
Прийняття рішення про проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради, Міністерство у справах ветеранів України |
ЗАЯВА |
221 | 01284 |
Міністерство у справах ветеранів України |
ЗАЯВА |
|
222 | 02266 |
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни |
Міністерство у справах ветеранів України |
ЗАЯВА |
223 | 02501 |
Надання громадським об’єднанням ветеранів війни безплатно приміщень для здійснення їх статутних завдань |
Коростенська міська рада |
ЗАЯВА |
ПИТАННЯ ЗАХИСТУ ПРАВ ДІТЕЙ |
||||
169 | 01225 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
170 | 01843 |
Надання висновку про доцільність (недоцільність) позбавлення батьківських прав |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
171 | 01989 |
Надання висновку про доцільність (недоцільність) поновлення батьківських прав |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
172 | 01683 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
173 | 01774 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
174 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|||
175 | 01822 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
176 | 01773 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
177 | 01238 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
178 | 01224 |
Прийняття рішення про визначення місця проживання (перебування) дитини |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
179 | 01236 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
180 | 01837 |
Прийняття рішення про створення та забезпечення функціонування дитячого будинку сімейного типу |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
181 | 01212 |
Надання висновку про підтвердження місця проживання дитини для її тимчасового виїзду за межі України |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
182 | 01354 |
Звільнення опікуна, піклувальника дитини від здійснення їх повноважень |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
183 | 01823 |
Надання дозволу щодо перереєстрації місця проживання малолітньої дитини без згоди батька (матері) |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
184 | 01824 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
185 | 01826 |
Надання висновку про доцільність відібрання дітей у батьків без позбавлення батьківських прав |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
186 | 01827 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
187 | 01838 |
Надання висновку про можливість передачі дитини для подальшого виховання матері чи батькові |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
188 | 01839 |
Надання висновку щодо цільового витрачання аліментів на дитину |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
189 | 01848 |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
||
190 | 01265 |
Прийняття рішення (згоди) про проведення психіатричного огляду або надання психіатричної допомоги особі віком до 14 років у разі незгоди одного з батьків або за відсутності батьків |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
191 | 01949 |
Видача висновку про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитини |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
ЗАЯВА |
СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО | ||||
192 | 01454 |
Відділ розвитку територій управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЗАЯВА |
|
193 | 01864 |
Видача довідки про реєстрацію пасіки із зазначенням кількості наявних бджолосімей |
Відділ розвитку територій управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
203 | 01135 |
Департамент агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської обласної державної адміністрації |
ЗАЯВА |
|
224 |
Оновлення персональних даних призовників, військовозобв’язаних та резервістів |
Формується з використанням Порталу Дія |
|
Секретар міської ради Олександр ОЛЕКСІЙЧУК