Адреса:
11500,
Житомирська область,
м. Коростень,
вул. Грушевського, 22
кабінет 30 (ІІ поверх).
Телефони:
Понеділок–п’ятниця
09:00 до 13:00
Організовує роботу апарату виконавчого комітету, здійснює правове, організаційне, матеріально-технічне забезпечення його діяльності. Здійснює у встановленому порядку заходи по організації та матеріально-технічному забезпеченню проведення виборів і референдумів.
Відповідає за своєчасне проходження та доведення до виконавців документів вищестоящих законодавчих і виконавчих органів міської ради, її виконавчого комітету, відповідає за стан діловодства, організовує контроль за виконанням рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.
Організовує та контролює забезпечення своєчасного розгляду заяв і звернень підприємств, установ, організацій та громадян у виконавчому комітеті міської ради, організовує контроль за розглядом у виконавчих органах міської ради, структурних підрозділах виконавчого комітету, на підприємствах, в установах та організаціях територіальної громади.
Відповідає за підготовку та виконання регламенту роботи виконавчого комітету, дотримання режиму роботи виконавчих органів міської ради, забезпечення трудової та виконавської дисципліни. Організовує планування роботи виконавчого комітету, здійснює контроль за виконанням планів, контролює виконання делегованих повноважень виконавчими органами міської ради.
Організовує впровадження та здійснення електронного обігу документів у виконавчих органах міської ради.
Відає питаннями організації роботи кадрової служби.
Подає пропозиції щодо вдосконалення структури виконавчих органів міської ради, чисельності працівників у виконавчих органах, пропозиції щодо фонду оплати працівників і витрат на утримання виконавчих органів міської ради.
Відповідає за організацію режимно-секретної та мобілізаційної роботи у виконавчому комітеті.
Забезпечує посвідчення довідкових документів виконавчого комітету міської ради.
Забезпечує роботу диспетчерської служби при виконавчому комітеті, контролює виконання заяв і звернень громадян до диспетчерської служби.
Відповідає за роботу:
відділу організації надання адміністративних послуг;
загального відділу;
юридичного відділу;
відділу внутрішньої політики, оргроботи та контролю;
відділу ведення Державного реєстру виборців;
архівного відділу;
режимно-секретної та кадрової служби;
відділу бухгалтерського обліку виконкому;
відділу реєстрації місця проживання;
господарського сектору.
Координує співпрацю з Коростенським районним сектором управління державної міграційної служби України в Житомирській області, місцевими органами та установами міністерства юстиції України.
Очолює:
– міжвідомчу координаційно-методичну раду з правової освіти населення;
– спостережну комісію;
– експертну комісію архівного відділу;
– комісію з питань поновлення прав реабілітованих громадян.
За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші допоміжні та дорадчі органи при виконавчому комітеті міської ради.
Очолює:
– міжвідомчу координаційно-методичну раду з правової освіти населення;
– комісію по наданню матеріальної допомоги мало захищеним верствам територіальної громади;
– спостережну комісію;
– експертну комісію архівного відділу;
– комісію з питань поновлення прав реабілітованих громадян;
– комісію з визначення стоматологічної установи або лікувально-профілактичного закладу, який буде забезпечувати послугами зубопротезування постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
– комісію з визначення аптечного закладу, який буде забезпечувати ліками постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
– комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.