Топ теги:
Попередження

Як та коли правильно подавати показання лічильника газу споживачам Житомирщини?

3 Листопада 10:07

Подача показань лічильника займає кілька хвилин, але суттєво впливає на нарахування у платіжках.

Постачальник газу нараховує суму у платіжках на підставі обсягів споживання, які щомісяця, з 1 по 5 число, приймає Житомирська  філія ТОВ «Газорозподільні мережі України». Коли споживач забуває вчасно подати показник лічильника — обсяг спожитого газу автоматично розраховується за передбаченою законодавством формулою.

Тож, не залежно від того чи споживаєте ви газ, чи ні, необхідно щомісяця самостійно і вчасно подавати показання лічильника. Саме за даними приладів обліку обчислюється місячний обсяг газу, що є основою для нарахування за спожиті куби.

Щомісяця, першого числа, необхідно зафіксувати показання лічильника газу, та передати оператору газорозподільної мережі з 1 по 5 число цього ж місяця. У Житомирській області показання лічильника потрібно передати оператору газорозподільних мереж –  Житомирській філії ТОВ «Газорозподільні мережі України».

Способи передачі показів лічильника:

  • в «особистому кабінеті» на сайті grmu.com.ua
  • за спрощеною процедурою на сайті НАК «Нафтогаз України» https://gas.ua/uk/indicators
  • через чат-боти GASUA у популярних месенджерах Viber та Telegram;
  • надіславши SMS-повідомлення на номер 4647, де вказується дев’ятизначний особовий рахунок з бази даних постачальника та п’ять цифр показань лічильника. Між особовим рахунком і показаннями має бути один пробіл;
  • через голосове меню IVR або дочекавшись з’єднання з оператором контакт-центру:
  • 066-300-2-888 (Vodafone);
  • 098-300-2-888 (Kyivstar);
  • 093-300-2-888 (Lifecell).

Чат-бот Гаряча лінія