Топ теги:
Попередження

“Усі в плюсі, коли зроблено в Україні”: до кампанії з підтримки українських виробників долучились ритейлери

18 Квітня 15:58

Для посилення економіки та армії українців закликають купувати продукцію національних виробників, а виробників — маркувати свої товари логотипом “Зроблено в Україні”, який з’явився у вільному доступі. 

До кампанії вже долучилися найбільші мережі супермаркетів країни: на рекламних площинах у магазинах Сільпо, АТБ, Novus, Varus, Ашан покупців закликають звертати увагу на країну-виробника та обирати саме українські товари. Водночас десятки брендів найбільш популярних товарів уже працюють над тим, щоб їхня маркована новим лого продукція незабаром потрапила на полиці магазинів.

Комунікаційну кампанію “Усі в плюсі, коли зроблено в Україні” розпочало Міністерство економіки за підтримки проєкту USAID / UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS”.

Мета кампанії — спонукати українців підтримувати вітчизняних виробників і таким чином впливати на зростання ВВП. Так, за дослідженням ДП “Укрпромзовнішекспертиза”, в середньому 40% від вартості українських споживчих товарів повертається українцям. А заміщення імпортованих харчових продуктів вітчизняною продукцією потенційно може мати значний економічний ефект і збільшити фонд зарплати працівників на +40 млрд грн/рік, а податки й платежі до Пенсійного фонду ~25 млрд грн/рік, адже ця галузь активно розвивалася протягом останніх років та наразі вона здатна забезпечити внутрішній попит.

Тож Мінекономіки пропонує виробникам маркувати свою продукцію, яку буде легко виокремити завдяки спеціальному логотипу “Зроблено в Україні” (відповідну торговельну марку зареєстрували 8 березня). Логотип є у вільному доступі для маркування продукції, створення рекламних матеріалів тощо. Головні умови до компаній для його використання: мати фактичні потужності виробництва на території України, не вести діяльність на території держави-агресора й Білорусі та не перебувати під санкціями.

Завантажити логотип, наліпки для маркування, брендбук з їх використання вже можна на сайті https://madeinukraine.gov.ua/. Оскільки маркування продукції для виробників — доволі тривалий процес, розробники передбачили можливість створення власних унікальних банерів у фірмовому стилі кампанії з логотипом “Зроблено в Україні”. Їх можна згенерувати на тому ж сайті, додавши зображення свого продукту, та використовувати на будь-яких своїх онлайн-майданчиках уже зараз.

“Нас уже підтримали представники найбільших роздрібних мереж, торгових центрів, маркетплейс Prom.ua, а також десятки виробників, в яких відсоток повернення до бюджету сягає 70-80% — наприклад, бренди Яготинське, Молокія, Верес, М’ясовита, Ятрань, Рудь, Рута, Біосфера й інші. Також ми вдячні за стратегічну підтримку міжнародній компанії Mastercard”, — розповідає Заступниця Міністра економіки Надія Бігун.

“Зроблено в Україні” — комплексна політика, покликана підтримувати українських виробників і посилювати економіку держави. Йдеться не лише про роздрібні товари для побутового споживання, а й про інші напрямки: пріоритетний доступ українських виробників до публічних закупівель, програми стимулювання попиту на українські товари, дешеві кредити й гранти для інвестицій та на розширення виробництва, стимулювання інвестицій в реальний сектор і модернізацію, розвиток несировинного експорту. Завдяки реалізації всього комплексу цих заходів, Мінекономіки прогнозує отримати 1% із 4,6% прогнозованого загального зростання ВВП уже в результаті 2024 року.

Джерело: http://chp.com.ua/ua/all-news/item/89314-usi-v-plyusi-koli-zrobleno-v-ukrajini-do-kampaniji-z-pidtrimki-ukrajinskikh-virobnikiv-doluchilis-ritejleri

Чат-бот Гаряча лінія