Конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади головного спеціаліста відділу призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення
Виконавчий комітет Коростенської міської ради ( вул. Грушевського, буд.22) :
Оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади головного спеціаліста відділу призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення.
Основні вимоги до претендентів на посаду : вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння українською мовою, досвід роботи не менше 3-х років, громадянство України, вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків
Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою додатково. Тел. 4-10-92.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.
Термін подання заяв до 29.05.2022року.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії такі документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– згоду на збір та обробку персональних даних;
– заповнену особову картку форми П2-ДС (з додатками);
– дві фотографії розміром 4 х 6 см;
– копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого
звання, присудження наукового ступеня;
– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або
місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);
– копію паспорта;
– копію трудової книжки;
– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
Завдання та обов’язки головного спеціаліста відділу призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення: Опрацьовувати заяви та документи для призначення державних соціальних допомог, житлових субсидій та для включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.
Вести облік заяв на призначення всіх видів соціальних допомог, житлових субсидій поданих на опрацювання, а також облік повернених особових справ.
Розраховувати розмір та термін надання допомоги на підставі поданих документів. Здійснювати призначення всіх видів державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг. Формувати бази даних в електронному вигляді.
Здійснювати перевірку розрахунків, розмірів та термінів призначення всіх видів соціальної допомоги, житлових субсидій та пільг, візувати рішення про призначення (відмову в призначенні) допомоги, реєструє їх у відповідному журналі.
Готувати проекти рішень (протоколів) призначення, утримань надміру нарахованих сум, повідомлень про призначення (або відмову) в призначенні.
Формувати виплатні документи готівки на придбання твердого палива та скрапленого газу. Здійснювати перерахунки субсидії при зміні тарифів за житлово-комунальні послуги. Здійснювати перерахунок субсидій після виявлення недостовірних даних та утримання переплачених коштів через функцію F5.
Здійснювати облік громадян пільгових категорій шляхом включення до ЄДАРП та підтримує його в актуальному стані.
Визначати право на отримання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї.
Проводити звірку інформації по нарахованим пільгам та інформації, що міститься в ЄДАРП з інформацією, яка надходить від підприємств-надавачів комунальних послуг.
Проводити нарахування пільг та житлових субсидій для ОСББ.
Забезпечувати супровід програмного комплексу “Наш Дім”, опрацьовувати доробки до програмного забезпечення відділу, здійснює обмін інформацією через Крипто сервер, ІОЦ.
Може виконувати окремі доручення та завдання, які не визначені посадовою інструкцією, при умові якщо вони не перешкоджають виконанню основних обов’язків та не протирічать чинному законодавству.
Кадрова служба.