Інформація про роботу архівного відділу за тиждень
Інформація про роботу архівного відділу за тиждень
з 05.04.2021 р. по 09.04.2021 р.
Прийнято громадян: 37
Надійшло письмових звернень (заяв): 26
Розглянуто письмових звернень (заяв): 18
Прийнято заяв для опрацювання: 26
Видано довідок всього (надіслано письмово): 18 із них :
– на заробітну плату – 10
– про стаж роботи – 7
– витяги з рішень міської ради, міськвиконкому – 1 ;
– про прописку -0;
– про депутатство – 0;
– довідка підприємцю -0;
Розглянуто номенклатурних справ підприємств, установ та організацій: 4
7. Прийнято документів на зберігання в архівний відділ міськвиконкому від підприємств, установ та організацій: – 2
– виконавчого комітету Коростенської міської ради 67 одиниць постійного зберігання за 2015 рік,
– Коростенської центральної міської лікарні Житомирського обласного управління охорони здоров’я – 13 одиниць постійного зберігання за 2008-2009 роки.
8. Надійшло документів всього: 4 із них:
– обласного держархіву – 1
– міськвиконкому – 0
– місцевих організацій – 3;
9. Надіслано письмових інформацій всього: 4 із них:
– обласний держархів – 0
– міськвиконком – 1
– місцеві організації – 3
10. Спільна робота із спеціалістами Коростенського управління Пенсійного фонду по перевірці архівних довідок по заробітній платі та трудового стажу громадян :
перевірено та складено відповідні акти перевірки – 5-ти архівних довідок.
11. Надано консультації , щодо передачі документальних матеріалів в архівний відділ міськвиконкому ліквідованих підприємств, установ, організацій – 3.
Начальник архівного відділу Наталя БОШАКОВА