
слухайте, коли ветерани розповідають про свій досвід, пов’язаний із військовими чи іншими речами в їхньому житті.

будьте відкритими та чесними, якщо ви не знайомі з усіма військовими професіями, особливостями діяльності й абревіатурами. Якщо ветерани використовують жаргон, попросіть їх пояснити.

перефразуйте та повторіть те, що хтось сказав, щоб переконатися, що ви правильно зрозуміли.

підтримуйте помірний рівень гучності голосу. Уникайте гнівного, погрозливого чи принизливого тону голосу.

будьте послідовними. Не тисніть на людину із проханням поділитися своїми переживаннями або з проханням розповісти що вона пережила.
Також, завжди памʼятайте, що в процесі комунікації з ветеранами війни, демобілізованими особами та членами їхніх сімей, вимоги щодо етики поведінки базуються на принципах поваги, конфіденційності та професіоналізму.
Основні етичні вимоги:

проявляйте повагу та толерантність

важливо дотримуватись конфіденційності інформації, яку ветерани та їхні сім’ї можуть довірити в процесі спілкування

важливо бути відвертими з ветеранами, надаючи інформацію чітко і зрозуміло. Не можна вводити в оману або обіцяти більше, ніж реально можна забезпечити.
– важливо визнати, що досвід ветеранів може бути травматичним, і підходити до цього з особливою обережністю, щоб не завдати додаткової шкоди.