Топ теги:
Попередження

Якщо ви працюєте у сфері надання послуг, варто розуміти певні особливості комунікації з ветеранами війни, демобілізованими особами та членами їхніх родин.

13 Лютого 11:04
Ось поради від #центр_підтримки_громад, які можуть знадобитися:
▫️ слухайте, коли ветерани розповідають про свій досвід, пов’язаний із військовими чи іншими речами в їхньому житті.
▫️ будьте відкритими та чесними, якщо ви не знайомі з усіма військовими професіями, особливостями діяльності й абревіатурами. Якщо ветерани використовують жаргон, попросіть їх пояснити.
▫️ перефразуйте та повторіть те, що хтось сказав, щоб переконатися, що ви правильно зрозуміли.
▫️ підтримуйте помірний рівень гучності голосу. Уникайте гнівного, погрозливого чи принизливого тону голосу.
▫️ будьте послідовними. Не тисніть на людину із проханням поділитися своїми переживаннями або з проханням розповісти що вона пережила.
Також, завжди памʼятайте, що в процесі комунікації з ветеранами війни, демобілізованими особами та членами їхніх сімей, вимоги щодо етики поведінки базуються на принципах поваги, конфіденційності та професіоналізму.
Основні етичні вимоги:
▫️ проявляйте повагу та толерантність
▫️ важливо дотримуватись конфіденційності інформації, яку ветерани та їхні сім’ї можуть довірити в процесі спілкування
▫️ важливо бути відвертими з ветеранами, надаючи інформацію чітко і зрозуміло. Не можна вводити в оману або обіцяти більше, ніж реально можна забезпечити.
– важливо визнати, що досвід ветеранів може бути травматичним, і підходити до цього з особливою обережністю, щоб не завдати додаткової шкоди.
Чат-бот Гаряча лінія