Сучасні програмні продукти цінують наш час!
Для використання сучасних програмних продуктів, у тому числі при спілкуванні з податковою службою, необхідно отримати електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП), який за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки.
За допомогою ЕЦП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися в «Електронному кабінеті» тощо. Документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні оскільки електронний цифровий підпис ідентифікує конкретну особу. Крім того, користування електронним цифровим підписом значно економить витрати часу.
Отримати електронний цифровий підпис можна в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів, перелік яких наведено в Електронному реєстрі, зокрема, в Житомирській ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області, за
Для отримання ЕЦП користувачу необхідно ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕЦП; підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕЦП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу Надавача, обравши відповідну категорію; надати оригінали документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів; регенерувати електронний цифровий підпис.
Коростенська ДПІ