Топ теги:
Попередження

Офіс податкових консультантів у Житомирі. Кваліфікована та доступна консультація

6 Листопада 16:09

У Головному управлінні ДПС у Житомирській області відкрито новий сервіс – «Офіс податкових консультантів». Це сучасний формат роботи податкової служби, де платники податків зможуть отримати всі необхідні консультації у податковій сфері.

Новий сервіс створює можливості для платників податків: отримати індивідуальні консультації висококваліфікованих фахівців,
планувати податкові зобов’язання, розуміти та правильно застосовувати норми законодавства, уникнути стресу при підготовці до перевірок та штрафів.

Консультації в Офісі надаються за всіма ключовими напрямами податкової діяльності, серед яких:

-оподаткування фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

-оподаткування юридичних осіб;

-зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування;

-використання електронних сервісів та подання звітності;

-надання кваліфікованих електронних довірчих послуг;

-податковий аудит, фактичні перевірки, застосування РРО/ПРРО;

-трансферне ціноутворення;

-погашення податкової заборгованості та ЄСВ;

-контроль за обігом підакцизних товарів;

-податкові спори.

Основні принципи роботи: доступність, прозорість, професійність, конфіденційність, неупередженість і безбар’єрність.

Адреса та графік роботи Офісу: м. Житомир, майдан Перемоги, 2.  Понеділок – п’ятниця: з 8 год. 30 хв. до 17 год. 00 хв.

Обідня перерва: з 12 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.

Чат-бот Гаряча лінія