*

Відділ реєстрації місця проживання

Начальник відділу
Яценко Валентина Іванівна

Контакти:

Адреса:

11500

м.Коростень,

вул. Шевченка, 5

Графік роботи:

Понеділок:

з 08-00 до 16-00

Вівторок:

з 08-00 до 16-00

Середа:

з 08-00 до 20-00

Четвер:

08-00 до 16-00

П’ятниця:

з 08-00 до 16-00

Субота:

з 08-00 до 15-00

Вихідні дні:

неділя, святкові та неробочі дні

Структура

  Головний спеціаліст відділу – Лукяновець Наталія Григорівна

  Головний спеціаліст відділу – Зубрицька Юлія Василівна

   Головний спеціаліст відділу – Чикалова Галина Михайлівна

  Головний спеціаліст відділу – Бобрик Ольга Сергіївна

 

Що треба знати про нові правила реєстрації місця проживання?

Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати його. При цьому під час реєстрації на новому місці можна одночасно знятися з реєстрації на старому.

Документи для реєстрації:

– заява;
– документ, до якого вноситься відомість про реєстрацію місця проживання (паспорт);
– квитанція про сплату адміністративного збору;
– документи, що підтверджують право на проживання в житлі, якщо Ви власник житла. Згода власника/співвласників житла, якщо Ви бажаєте зареєструватись не в своєму житлі;
– військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

Оплата:
– у разі звернення особи протягом встановленого  Законом строку — у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати – 13,60 грн.;
– у разі звернення з порушенням строку — у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати – 40,80 грн.

Якщо місце проживання реєструється одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання, то адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

Реєстрація місця проживання дитини

Слід пом’ятати, що батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання  новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Зняття з реєстрації місця проживання дитини

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Зняття з реєстрації у зв'язку із смертю

Необхідні документи для зняття з реєстраціїї.

1. Свідоцтво про смерть + копія свідоцтва про смерть;

2. Паспорт заявника.

Зняття з реєстрації здійснюється безоплатно.

Проживання особи без реєстрації місця проживання

У разі проживання особи без реєстрації  місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП (санкція – попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). 

Розгляд справ про  адміністративні правопорушення і накладення адміністративних стягнень покладено на виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад

Чи обов’язково особисто подавати документи для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання?

Щодо реєстрації місця проживання.
Частинами 2 та 9 ст.6 Закону, пунктами 6 та 8 Правил реєстрації місця проживання передбачені випадки, коли особисто подавати документи до органу реєстрації не обов’язково і це може зробити інша особа.
Так, у разі якщо особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації – це може зробити її законний представник (батьки дитини, опікуни чи піклувальники) або представник на підставі нотаріальної (або прирівняної до неї) довіреності.
Щодо зняття з реєстрації.
Ч.1 ст.6, ч.2 ст.7 Закону, пп. 4, 24 Правил передбачають, що реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання. Іншими словами, у разі «прописки» за новою адресою не потрібно попередньо окремо подавати документи про «виписку» зі старої адреси.

Чи потрібно міняти документи, якщо проживаєш на вулиці, яку перейменовано?

Це питання досить складне з юридичної точки зору. Що стосується змін назв. В першу чергу, необхідно акцентувати увагу на тому, що внесення відповідних коректив до паспортів громадян України є необмежним в часі. І як свідчить практика, дані корективи вносяться за необхідності, зокрема, під час заміни паспортів з різних причин, наприклад, під час вклеювання фотокартки при досягненні відповідного віку, чи 25, чи 45 років, під час реєстрації нового місця проживання, або зняття з реєстрації місця проживання. Тобто всі паспорти фізичних осіб, в яких відсутній штамп реєстрації місця проживання вже з новою, перейменованою адресою є чинними і юридичної сили не втрачають. Однак громадянин України може за власною ініціативою звернутися до уповноважених органів і провести таку перереєстрацію.

Отримання довідки №13 для оформлення ID паспорта.

Для отримання довідки №13 Вам необхідно:

1. Паспорт (в разі втрати паспорта подається свідоцтво про народження  та  документ з фотокарткою, який посвідчує особу або копія паспорта, будинкова книга)


Для осіб які вперше отримують паспорт:

1. Свідоцтво про народження;

2. Паспорт одного з батьків з ким прописаний;

3.  Будинкова книга (карточка з КВЖРЕП)

Маєте можливість заздалегідь обрати зручний час та дату відвідування!!!

Якщо ви бажаєте змінити реєстрацію місця проживання, при цьому зекономити час який витрачається на очікування в черзі, то ця послуга для Вас!
Маєте можливість заздалегідь обрати зручний для Вас час та дату відвідування, отримати консультацію стосовно необхідних документів.

Для цього надішліть лист на поштову скриньку відділу:
korosten-prozhyvania@korosten-rada.gov.ua
або зателефонуйте:

(04142) 5-01-47,

(04142) 5-01-49,

Чат-бот Гаряча лінія