Служби таксі міста Коростень

Відповідальний підрозділ:

"Люкс-таксі"

Контактні телефони:

(04142) 5-06-01

(096) 138-88-08

(093) 467-49-49

"Економ-таксі"

Контактні телефони:

(04142) 5-05-10

(04142) 5-35-55

(096) 485-58-00

(093) 38-000-77

"СК-таксі"

Контактні телефони:

(04142) 5-06-02

(063) 140-73-83

(097) 619-59-49

"Універсал таксі"

Контактні телефони:

(04142) 5-08-08

(098) 109-08-08

(093) 690-08-08

Реєстр паркувальних зон для таксі по місту Коростень

 

№ п/п Назва паркувальної зони (стоянки) Кількість паркувальних місць
1 Вулиця Грушевського (центр, парк ім. М. Островського) 6
2 Вулиця Грушевського (Площа Ленінського Комсомолу) 7
3 Вулиця Грушевського (мікрорайон Черемушки, водоканал) 6
4 Вулиця Грушевського, 72 3
5 Вулиця Сосновського (магазин „Біля дому”) 15
6 Вулиця Київська (кафе „Підкова”) 10
7 Вулиця Красіна, 4 4
8 Вулиця Кірова, 82 (мікрорайон Ковельського парку, продовольчий магазин) 4
9 Вулиця Мельника (біля кафе „Перепічка”) 4
10 Вулиця Жовтнева (мікрорайон Пашини, школа) 3
11 Діагностичний центр 4
12 Базарна площа зупинка №1 9
13 Базарна площа зупинка №2 7
14 Привокзальна площа 32

Пам'ятка для споживача

Також нагадуємо!

Згідно Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту:

  1. Послуги  таксі  надаються  громадянам  у порядку черги на стоянках таксі та на  шляху  прямування,  а  також  на  замовлення (звичайне, термінове, нічне, усне, письмове чи по телефону).
  2. Кількість  пасажирів,  що  перевозиться  в  транспортному засобі, не повинна перевищувати його пасажиромісткість.
  3. Право  на  позачергове  перевезення  на  таксі  надається вагітним жінкам, інвалідам, пасажирам з дітьми дошкільного віку та особам похилого віку.
  4. Розрахунки за послуги таксі проводяться після закінчення перевезення.  На  вимогу пасажира йому видається чек відповідно до оплаченої вартості проїзду.
  5. У разі одночасного перевезення кількох пасажирів сума, що підлягає   сплаті  кожним  з  них,  розраховується  шляхом  поділу загальної суми вартості проїзду на кількість пасажирів пропорційно відстані  поїздки  кожного.  У  разі зупинки таксі в дорозі з вини водія час простою пасажирами не оплачується.
  6. У салоні таксі дозволяється перевозити речі,  які  вільно проходять  через дверні отвори автомобіля (без зняття обмежників), не псують і не забруднюють салон,  не заважають  водієві  керувати автомобілем і користуватися дзеркалом заднього виду.

Перевезення тварин  на таксі здійснюється відповідно до вимог законодавства.

У багажному   відділенні   таксі   дозволяється   перевезення вантажу,  загальна  вага  якого не перевищує передбачену технічною характеристикою транспортного засобу,  за умови вільного  закриття та/або відкриття кришки багажника.

  1. Водій таксі несе відповідно до закону відповідальність за псування або втрату прийнятого для перевезення багажу.

 

Згідно Закон України «Про автомобільний транспорт»

  1. Водій таксі має право відмовляти в наданні послуги пасажиру, якщо:

–         пасажир має явні ознаки сп’яніння;

–         кількість осіб, які потребують обслуговування, перевищує кількість місць у легковому автомобілі;

–         багаж пасажира не може бути вільно розміщений у багажнику чи салоні легкового автомобіля або може забруднити чи пошкодити його.

 

  1. Водій таксі зобов’язаний:

–   виконувати правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту і технічної експлуатації легкового автомобіля;

–   здійснювати посадку пасажирів на стоянці в порядку черги, а також надавати право позачергового користування таксі згідно із законодавством;

–   відчиняти двері таксі, відкривати багажник та перевіряти їх закриття під час посадки пасажирів;

–   називати пасажирам розмір оплати проїзду, показники таксометра на початку і в кінці поїздки та роз’яснювати порядок користування таксі;

–   здійснювати перевезення до пункту призначення за визначеним пасажиром маршрутом або найкоротшим шляхом за згодою пасажира.

 

  1. Водію таксі забороняється:

–     відмовляти пасажирам у перевезенні, крім випадків, обумовлених цією статтею;

–     обирати пасажирів за вигідністю напрямків їх прямування;

–     пропонувати громадянам поїздку без згоди пасажирів, які знаходяться в таксі;

–     здійснювати перевезення пасажирів, якщо в таксі відсутній або не працює таксометр;

–     називати розмір оплати за поїздку, який не відповідає показникам таксометра.

Чат-бот Гаряча лінія