Коростенська громада подала проекти на участь в третьому конкурсі Програми відновлення України
Міністерство розвитку громад та територій України 09 січня 2025 року оголосило про початок відбору проектів до участі в ІІІ конкурсі Програми відновлення України (Оголошення Міністерства). Реалізація даної Програми стала можливою за допомогою ратифікованої Рамкової Угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, підписаною від 11 червня 2024 року. В рамках Програми передбачається підтримка громад у вигляді субвенцій (спрямування коштів з державного бюджету до місцевого).
Подача пропозицій від Коростенської громади відбулась за допомогою програмних засобів Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (система DREAM).
Отже, до участі в конкурсі громада подала:
- Реконструкція ділянок каналізаційної мережі по вулиці Шевченка, 10-26, по вулиці Бандери Степана в місті Коростені
Загальний бюджет реалізації проекту становить 16,4 млн. грн.
Детальніше з проектом можна ознайомитись в профілі Коростенської громади – сторінка проекту . - Реконструкція ділянок водопровідної мережі по вулиці Шевченка, 26-30, по вулиці Сосновського В., 62-А, по вулиці Ярослава Мудрого Князя , 1-63-А в місті Коростені
Загальний бюджет реалізації проекту становить 16,8 млн. грн.
Детальніше з проектом можна ознайомитись в профілі Коростенської громади – сторінка проекту.
Розроблення проектно-кошторисної документації (далі – ПКД), яка була необхідною умовою для участі в конкурсі, стало можливим за допомогою залучення грантових коштів Уряду Німеччини (Грант – Підтримка реформи децентралізації в Україні/Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку(UDU/U-LEAD з Європою: фаза ІІ). Розробниками ПКД є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ДЕЛЬТА ПРОЕКТКОНСАЛТ УКРАЇНА”.
Наступний етап – погодження заявок Коростенської громади та присвоєння оцінки пріоритетності Житомирською обласною державною адміністрацією.