Топ теги:
Попередження

Коростенська Державна Податкова Інспекція інформує

20 Червня 10:14
Для чого потрібен ЕПЦ ?
З початку поточного року в приміщенні Коростенської ДПІ працює центр сертифікації ключів ДПС України .
Для чого потрібен ЕПЦ ?
Електронний підпис (ЕП) ідентифікує особу та забезпечує цілісність електронних даних. Скористатися послугою може як фізична так і юридична особа. Електронний цифровий підпис надає багато можливостей , а саме :
– відзвітуватися у Податкову;
– відкрити ФОП чи закрити, внести зміни до даних чи додати КВЕДИ;
– зареєструвати ТОВ;
– налагодити електронний документообіг;
– отримати витяг щодо стану розрахунків;
– укласти договір;
– отримати інформацію про себе і своє майно з Держреєстрів України та багато іншого;
Щоденно до Коростенського центру сертифікації ключей звертаються громадяни для отримання ЕП переважно для реалізації права на отримання податкової знижки.
Як відбувається вхід до Електронного кабінету?
Доступ до приватної частини Електронного кабінету (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою вебсторінкою користувача, надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Абзацом першим п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 ПКУ визначено, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Фізична особа та підприємець , скориставшись меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету має можливість надіслати до контролюючого органу лист, який містить заяву довільної форми .
Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів:
– код ДПІ, до якого відправляється лист;
– тип документа;
– тематика звернення;
– короткий зміст листа;
– сканований документ, який необхідно завантажити (файл у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ).
Протягом одного робочого дня після надсилання Заяви її автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації Заяви в органі ДПС, до якого вона направлена. Інформацію щодо отримання та реєстрації Заяви в органі ДПС платник може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
Чат-бот Гаряча лінія