Топ теги:
Попередження

Конкурс на заміщення вакантної посади  головного спеціаліста відділу з питань цивільного захисту

16 Січня 10:19

Виконавчий комітет Коростенської міської ради ( вул. Грушевського, буд.22) :

Оголошує конкурс на заміщення вакантної посади  головного спеціаліста відділу з питань цивільного захисту.

 

Основні вимоги до претендентів на посаду : вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння українською мовою, громадянство України, вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване  програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою додатково. Тел. 9-60-24.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

 

         Термін подання заяв до 15.02.2024  року.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії такі документи:

– заяву про участь у конкурсі;

– згоду на збір та обробку персональних даних;

– заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

– дві фотографії розміром 4 х 6 см;

– копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого

звання, присудження наукового ступеня;

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або

місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);

– копію паспорта;

– копію трудової книжки;

– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

 

Завдання та обов’язки головного спеціаліста відділу з питань цивільного захисту:

  1. Бере участь у розробці і своєчасному коригуванні Плану оповіщення і зв’язку Коростенської міської територіальної громади та Плану забезпечення безпеки та стійкості Коростенської міської територіальної громади до кризових ситуацій, викликаних припиненням або погіршенням надання важливих для їх життєдіяльності послуг чи для здійснення життєво важливих функцій.

2.Розробляє та здійснює заходи планування із забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання критичної інфраструктури, що належать до сфери їх управління, в умовах надзвичайних ситуацій та в особливий період.

  1. Підготовка і подання на затвердження Програми забезпечення безпеки та стійкості критичної інфраструктури, підвищення стійкості до кризових ситуацій Коростенської міської територіальної громади.

5.Відповідно до вимог законодавства та в межах компетенції, надає пропозиції щодо віднесення суб’єктів господарювання критичної інфраструктури до груп із цивільного захисту та суб’єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, – до категорій із цивільного захисту для узагальнення.

  1. Приймає участь у створенні, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, та підтриманні у постійній готовності місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення про виникнення або загрозу виникнення надзвичайної ситуації, здійсненні її модернізації та забезпечення функціонування.
  2. Координує в межах компетенції питання оповіщення і зв’язку населення на території громади.
  3. Бере участь у плануванні різних видів навчань і тренувань з питань оповіщення і зв’язку та захисту об’єктів критичної інфраструктури.

9.Здійснює перевірку системи оповіщення органів управління та населення при виникненні надзвичайних ситуацій.

  1. Бере участь у розробці в межах своєї компетенції проектів рішень міської ради, виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови з питань оповіщення та обʼєктів критичної інфраструктури.
  2. Виконує інші доручення виконавчого комітету міської ради, начальника відділу, якщо вони не суперечать чинному законодавству України і не перешкоджають виконанню основних обов’язків. Здійснює інші повноваження, покладені на відділ, відповідно до чинного законодавства.

 

Кадрова служба.

 

Чат-бот Гаряча лінія