*

Конкурс на заміщення вакантної посади  головного спеціаліста  відділу доходів фінансового управління

20 Жовтня 16:33

Виконавчий комітет Коростенської міської ради ( вул. Грушевського, буд.22) :

Оголошує конкурс на заміщення вакантної посади  головного спеціаліста  відділу доходів фінансового управління.

 

Основні вимоги до претендентів на посаду : вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння українською мовою, досвід роботи не менше 3-х років, громадянство України, вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване  програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою додатково. Тел. 9-60-24.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Термін подання заяв до 13 листопада 2022року.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії такі документи:

– заяву про участь у конкурсі;

– згоду на збір та обробку персональних даних;

– заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

– дві фотографії розміром 4 х 6 см;

– копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого

звання, присудження наукового ступеня;

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або

місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);

– копію паспорта;

– копію трудової книжки;

– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

 

Завдання та обов’язки головного спеціаліста відділу доходів фінансового управління.

-готувати інформаційно- аналітичні матеріали по надходженню доходів, здійснювати їх накопичення по всіх  кодах бюджетної класифікації за даними управління державного казначейства (форма – 412);

-готувати аналіз надходження доходів до міського бюджету по всіх видах бюджетної кваліфікації, аналізувати та узагальнювати інформацію з питань надходження  коштів до міського бюджету від  плати за землю, проводити перевірки юридичних та фізичних осіб – платників названого податку;

-контролювати та аналізувати інформацію по надходженню адміністративних штрафів до міського бюджету по платниках, надходження до міського бюджету по КБК „ Інші надходження ” по платниках, в тому числі надходження коштів за  використання місць розташування зовнішньої реклами;

-аналізувати надходження до міського бюджету плати за оренду комунального майна по платниках;

-перевіряти відповідність затверджених розписом на рік з урахуванням змін показників загального та спеціального фондів міського бюджету, відображених у місячних, квартальних, річному звіті, даних ІАС «Місцеві бюджети»;

-Готувати і подавати на звітні дати інформації департаменту фінансів Житомирської області державної адміністрації  : щомісячно дані про уточнені планові показники та фактичні надходження доходів загального фонду, щомісячно детальні обґрунтування причин невиконання або перевиконання планових показників, щомісячно дані про виконання доходів загального і спеціального фондів,  щоквартально перелік підприємств  міста, які мають найбільшу заборгованість до міського бюджету, інформацію, щодо окремих показників соціально-економічного розвитку.

 

Кадрова служба.

Чат-бот Гаряча лінія