Конкурс на вакантну посаду головного спеціаліста відділу прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення
Виконавчий комітет Коростенської міської ради ( вул. Грушевського, буд.22) :
Оголошує конкурс на вакантну посаду головного спеціаліста відділу прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення.
Основні вимоги до претендентів на посаду : вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння українською мовою, документ, що засвідчує рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту/державний сертифікат про рівень володіння державною мовою), досвід роботи не менше 3-х років, громадянство України, вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків
Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою додатково. Тел. 4-10-92.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.
Термін подання заяв до 06.02.2022року.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії такі документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– згоду на збір та обробку персональних даних;
– заповнену особову картку форми П2-ДС (з додатками);
– дві фотографії розміром 4 х 6 см;
– копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого
звання, присудження наукового ступеня;
– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або
місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);
– копію паспорта;
– копію трудової книжки;
– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
Завдання та обов’язки головного спеціаліста відділу прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг:
Здійснює прийом громадян та надає консультації з питань призначення всіх видів державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг.
Приймає весь необхідний пакет документів для призначення всіх видів державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг:
- перевіряє правильність заповнення заяв та, у разі потреби, надає допомогу в їх заповненні;
- перевіряє правильність оформлення та повноту документів, що підтверджують право заявника на отримання відповідних видів всіх видів державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг;
- видає заявникам повідомлення про прийняття заяв та документів.
Формує особову справу.
Проводить необхідні перевірки поданих заявниками документів на достовірність даних в заявах та деклараціях про ідентифікацію особи, доходи, місце проживання та реєстрації, майнове утримання та іншу подану заявником інформацію.
Здійснює запити до ДФС та інших підприємств, установ, організацій на отримання необхідної інформації для призначення всіх видів державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг.
Надає правову допомогу підприємствам та громадянам в підготовці документів для призначення всіх видів державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг.
Здійснює видачу довідок та повідомлень за запитами, видачу та продовження відповідних посвідчень.
Надає відповіді на запити від підприємств, установ, організацій.
Готує проекти відповідей на листи, заяви та скарги громадян.
Надає щотижневу та щомісячну інформацію щодо кількості прийнятих громадян та документів на призначення всіх видів державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг.
Подає щоквартальний звіт про технологію призначення всіх видів державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг та щоквартальний звіт про обсяг потреби управління в бланках, журналах, посвідченнях.
Подає інші види звітності визначені начальником відділу, начальником управління, Департаментом праці та соціального захисту населення.
Відпрацьовує списки померлих громадян.
Списує особові справи, виключає з реєстру пільговиків та припиняє (переоформлює) нарахування житлових субсидій у зв’язку зі смертю.
Відпрацьовує список боржників.
Працює в архіві.
Проводить роз’яснювальну роботу серед населення міста та представників підприємств, організацій, установ з питань, що стосуються роботи відділу.
Один раз в рік проводить інвентаризацію особових справ та особових рахунків одержувачів всіх видів державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг.
В своїй практичній роботі приймає найновіші методи організації праці.
Може виконувати окремі доручення та завдання, які не визначені посадовою інструкцією, при умові якщо вони не перешкоджають виконанню основних обов’язків та не протирічать чинному законодавству.
Кадрова служба