Компанії-експортери Житомирщини можуть скористатися Міжнародною платформою Nazovni
Підприємства Житомирської області продовжують працювати у вкрай складних умовах і попри війну експортує сільськогосподарську та продовольчу продукцію на світовий ринок.
Попри певні перепони у 2023 році зовнішньоторговельний оборот підприємств Житомирської області склав 1958,6 млн дол. США, а обсяги експорту сягнули майже 531,1 млн дол. США.
У товарній структурі зовнішньої торгівлі у 2023 році у трійку лідерів увійшли: деревина і вироби з деревини – 22,8%, продукти рослинного походження – 18,2%, вироби з каменю, гіпсу, цементу – 12,9%.
Щоб прибрати всі перепони та допомогти бізнесу вийти назовні створена Міжнародна платформа Nazovni. Вона призначена для надання дипломатичного сприяння українським експортерам на зовнішніх ринках.
Для кого Nazovni?
Сервіс працює з українськими підприємцями, що хочуть вийти на експорт: від виробників продуктів харчування чи handmade посуду — до креативних агентств та IT-компаній.
Обов’язковими умовами для роботи з платформою є:
- реєстрація підприємства на території України;
- підприємство є виробником та/або експортером продукції/послуг;
- наявність презентації та комерційної пропозиції англійською (іноземною) мовою (система надає можливість завантаження згаданих документів);
- контактна інформація представника компанії, який вільно володіє англійською (іноземною) мовою для оперативної та ефективної комунікації з представниками МЗС України, посольств та іноземних партнерів (в т.ч. моб телефон з WhatsApp).
Більшості експортерів достатньо уважно заповнити анкету для реєстрації на платформі. Тим не менш, іноді ми змушені відмовити в реєстрації на платформі через порушення наступних правил та вимог.
Як працює платформа?
Авторизація
Зареєструватись та увійти до особистого кабінету
Представник компанії-експортера реєструється в особистому кабінеті платформи. Реєстраційна анкета перевіряється командою NAZOVNI. Після проходження перевірки компанії-експортера отримує повідомлення про підтвердження її реєстрації на платформі. Після реєстрації компанія:
- Стає учасником Ради експортерів та інвесторів при МЗС України.
- Отримує можливість створювати заявки на експорт – напряму звернутися та отримати допомогу від українських дипломатичних представництв за кордоном у пошуку партнерів, а також розповсюдженні інформації про продукцію українських виробників за кордоном.
- Отримує доступ до пропозицій іноземних компаній щодо співробітництва у визначеній галузі.
- Отримує доступ до додаткових інформаційних матеріалів про іноземні ринки.
- Зможе отримувати новини, анонси та запрошення на заходи, які організовує Міністерство закордонних справ України для експортерів (брифінги, форуми, виставки, бізнес-заходи за кордоном).
Якщо країна експорту визначена:
- Заповнити «Заявку на експорт»
- Представники Посольств України за кордоном проаналізують бізнес і нададуть персоналізовані рекомендації для спрощення виходу на експорт: прямі контакти потенційних партнерів, список виставок тощо
Якщо країна експорту не визначена:
- Заповнити заявку «Аналіз ринків»
- Команда сервісу проаналізує можливі ринки і надасть рекомендації та план дій
Відповіді дипломатів
Відповіді посольств будуть персоналізовані саме під Ваші потреби
Що ви отримаєте?
1. Рекомендації щодо вибору ринку для експорту протягом 3-5 днів
2. Персоналізований план дій і контакти потенційних партнерів у обраній країні (протягом місяця)
3. Новини, анонси та запрошення на заходи для експортерів, що організують українські дипломатичні представництва за кордоном
Реєструйтеся в Особистому кабінеті та створюйте заявку, щоб отримати підтримку від держави. Більше за посиланням