Топ теги:
Попередження

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує

30 Січня 14:44

З метою забезпечення своєчасного отримання інформації про податкові зобов’язання, які виникають у платника податку впродовж бюджетного року, та сплати податків до бюджетів усіх рівнів пропонуємо Вам розглянути питання щодо можливості отримання документів через Електронний кабінет засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом подання відповідної заяви.

Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» із змінами, та  доповненнями та від 5 жовтня 2017 року №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» із змінами та доповненнями.

Форма Заяви про бажання отримувати документ через Електронний документ затверджена наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017№637 (зі змінами та доповненнями).

Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет надсилається за ідентифікаторами форм F1391602 для фізичних осіб.

Чат-бот Гаряча лінія