Топ теги:
Попередження

Оголошення на заміщення вакантної посади начальника відділу реєстрації місця проживання, головного спеціаліста відділу реєстрації місця проживання, адміністратора відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради

31 Жовтня 8:56

Виконавчий комітет Коростенської міської ради ( вул. Грушевського, буд.22) :

Оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади:  начальника відділу реєстрації місця проживання, головного спеціаліста відділу реєстрації місця проживання, адміністратора відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради.

Основні вимоги до претендентів:

  • на посаду начальника відділу реєстрації місця проживання , адміністратора відділу організації надання адміністративних послуг вища освіта, рівня не нижче магістра , спеціаліста,

-головного спеціаліста відділу реєстрації місця проживання,: вища освіта, рівня не нижче бакалавра.

Вільне володіння українською мовою, громадянство України, вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків.

Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою додатково телефон 9-60-24.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Термін подання заяв до 30 листопада 2025 року.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії такі документи:

– заяву про участь у конкурсі;

– згоду на збір та обробку персональних даних;

– заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

– дві фотографії розміром 4 х 6 см;

– копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого

звання, присудження наукового ступеня;

– копію паспорта;

– копію трудової книжки;

– копію військово-облікового документу (для призовників, військовозобов’язаних та резервістів);

 – декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік 2024р.), у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);

Завдання та обов’язки:

Начальника відділу реєстрації місця проживання:

забезпечує виконання  Закону «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання  в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»;

здійснює   керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, забезпечує в межах своїх повноважень зберігання інформації  з обмеженим доступом відповідно до законодавства,  створення, адміністрування, ведення реєстру територіальної громади (в частині реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання /перебування фізичних осіб) та механізм передачі відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру;

вносить в установленому порядку пропозиції щодо фінансового забезпечення роботи з ведення територіального реєстру громади, Єдиного державного демографічного  реєстру;

вживає заходів щодо вдосконалення співпраці з Коростенським РС УДМС в Житомирській області, відділом ведення Державного реєстру виборців, керує розробкою  проектів рішень, які стосуються  діяльності відділу та виносяться на розгляд виконавчого комітету, проектів   розпоряджень міського голови, які стосуються діяльності відділу;

здійснює підготовку проектів поточних та перспективних планів роботи, проводить аналіз та узагальнення матеріалів про хід виконання нормативно-правових і організаційно-розпорядчих документів;

виконує інші повноваження передбачені законодавством.

Головного спеціаліста відділу реєстрації місця проживання: 

веде реєстр територіальної громади, здійснює його поновлення, реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання/перебування   осіб на території відповідної  адміністративно-територіальної одиниці;

здійснює обмін відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи  у разі її  вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці;

перевіряє належність документа, до якого вносяться  відомості про місця проживання особі, що його подала, його дійсність, правильність  заповнення заяви про реєстрацію місця проживання/перебування (про зняття з реєстрації місця проживання) та  наявність документів, необхідних для цього;

в день звернення особи або її представника чи в день отримання  документів від центру надання адміністративних послуг або представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту, посадової особи виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, органів державної реєстрації актів цивільного стану або даних  від органу  соціального захисту населення,  приймає рішення про реєстрацію (про зняття з реєстрації) або про відмову у реєстрації (знятті з реєстрації) місця проживання;

формує інформацію про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання /перебування особи для її передачі до Єдиного державного демографічного реєстру. До підключення до Єдиного державного демографічного реєстру, інформація передається протягом семи  календарних днів до територіального підрозділу ДМС в паперовому та електронному вигляді за встановленими формами;

оформлює і видає довідку  про реєстрацію місця проживання/перебування дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки, за встановленою формою, про зняття з реєстрації місця проживання,  встановленої форми,  дітям, які не досягли 16 років, та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки, а також вилучає раніше видану довідку про реєстрацію місця проживання для подальшого знищення;

надсилає повідомлення (залежно від форми ведення реєстрів – в письмовій або електронній формі) про зняття з реєстрації місця проживання особи за встановленою формою,  у разі здійснення реєстрації місця проживання  одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання в іншій адміністративно-територіальній одиниці.

скасовує реєстрацію місця проживання/перебування  особи або зняття з реєстрації місця проживання в разі її проведення з порушенням вимог законодавства;

надає визначені законодавством відомості до Державного реєстру виборців, про громадян України, які належать до відповідної адміністративно-територіальної одиниці,  до створення реєстру територіальної громади, картотеки з питань реєстрації осіб, які передані ДМС, житлово-експлуатаційними організаціями, що забезпечували ведення картотек, підтримує в актуальному стані за карткою реєстрації особи та адресною карткою особи за відповідними формами;

Адміністратора відділу організації надання адміністративних послуг :

надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

видає бланки заяв, надає допомоги при їх заповненні, приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, реєструє їх та подає відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;

видає або забезпечує направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результати надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомляє щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

організовує надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг, здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

Чат-бот Гаряча лінія