Участь головних спеціалістів УАСЗН в онлайн-семінарі «Взаємодія та комунікація з ветеранами та ветеранками».
20 березня головні спеціалісти відділу з питань ветеранської політики управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради Юлія Орищенко, Марина Снігур та Віта Ботвіна взяли участь в
З вступним словом до учасників семінару звернулись: Наталія Алюшина, голова Національного агентства України з питань державної служби; Наталія Калмикова, Міністр в справах ветеранів України; Віктор Кацурак, заступник голови національної соціальної сервісної служби; Наталія Шамрай, директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу КМДА; Богдана Левицька, голова благодійного фонду «ВЕСТА». Виступаючі наголосили на тому, що основна мета, заради якої повинен працювати державний механізм, – це добробут та забезпечення належних умов життєдіяльності в економічній, соціальній та політичній сферах ветеранів/ветеранок, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, створення можливостей для їх всебічного розвитку і відновлення та переходу з військової служби у цивільне життя та реінтеграції в територіальні громади за місцем проживання.
Окрім того було проведено тематичні сесії в чотирьох групах. Спеціалісти відділу з питань ветеранської політики УПСЗН виконавчого комітету Коростенської міської ради обрали тему, яка стала однією з актуальних в період війни: «Комунікація з людьми у горюванні, що таке невизначена втрата». Адже з початку війни на сході та повномасштабного вторгнення багато українських родин зіткнулися з болісними переживаннями, коли їхні близькі зникли безвісти на фронті. Це називають невизначеною втратою – цей стан виникає, коли людина бореться між надією та відчаєм, та зрештою призводить до емоційної та психологічної нестабільності.
Євгенія Кондратюк, фахівчиня БФ «ВЕСТА» розповіла про важливі правила комунікації з сім’ями, рідні яких зникли безвісти за особливих обставин та професійно відповіла на запитання, які цікавили учасників семінару: як правильно комунікувати з людьми у стані горювання та невизначеної втрати; які реакції та емоційні стани виникають у процесі втрати; як надавати підтримку та уникати некоректних висловлювань; етичні принципи пропонування допомоги людям у стані горювання.
Дякуємо організаторам та спікерам, які провели корисний та змістовний семінар.