Онлайн-години для педагогічних працівників закладів освіти Коростенської міської територіальної громади.
Онлайн-години для педагогічних працівників
закладів освіти Коростенської міської територіальної громади.
Які зміни відбулися в Законодавстві України щодо інтеграції дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в освітній простір? Як ці зміни впливатимуть на порядок організації інклюзивної форми навчання в закладах освіти? На що звертати увагу керівникам навчальних закладів при організації команд супроводу? Які нові методичні рекомендації розроблені для педагогічних працівників, що працюють в умовах інклюзії? Що таке рівні підтримки дитини з ООП? Про залучення в команди психолого-педагогічного супроводу фахівців ІРЦ. Ці та інші важливі питання були розглянуті в новому форматі роботи, на онлайн годинах проведених КУ «Коростенський ІРЦ» з метою надання інформаційної та методичної підтримки закладам освіти Коростенської міської територіальної громади.
З 17.09.2021р по 21.09.2021р. були проведені онлайн-години «Школа інклюзії» для адміністрації ЗЗСО та ЗДО. До заходу були залучені представники КУ «Коростенський центр професійного розвитку педагогічних працівників Коростенської міської ради» Юлія Томах та Тетяна Воробйова.
Протягом лімітованого часу (1 години) директор КУ «Коростенський ІРЦ» Тетяна Василенко повідомила про зміни в законодавстві, супровід дітей з ООП раннього дошкільного та шкільного віку, надання корекційно-розвиткових послуг, рівні підтримки в освітньому процесі, які навчаються на інклюзивній формі навчання. Педагоги мали можливість задавати питання в чаті або озвучити онлайн.
З метою цілісного підходу в організації інклюзивного навчання в Коростенській громаді та для подальшої єфективної співпраці такий формат буде впроваджено і надалі.