Топ теги:
Попередження

Соціальне таксі для маломобільних груп населення

З метою поліпшення транспортної доступності для людей з обмеженими можливостями до об’єктів соціальної інфраструктури,   на базі Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Коростенської міської територіальної громади»    надається  послуга «Соціальне таксі»,  спеціально обладнаним  автомобілем із підйомним пристроєм.

Адреса розташування :

КУ «Терцентр» КМТГ – вул. Григорія Сковороди,81

тел.(04142) 5-83-20, (04142) 5-52-81, (04142) 5-82-33

e-mail: kutcso-korosten2009@ukr.net

 

Послуга «Соціальне таксі» надається в межах Коростенської міської територіальної громади на безоплатній основі.

 

Право на отримання послуги «Соціальне таксі» мають:

  • особи з інвалідністю та діти з інвалідністю із захворюванням опорно-рухового апарату та іншими захворюваннями, які пересуваються на інвалідних візках, або за допомогою технічних засобів реабілітації (крім осіб, які користуються власним автотранспортом, або автотранспортом, виданим через органи соціального захисту населення).

В окремих випадках послуга «Соціальне таксі» може надаватися:

  • громадянам із захворюванням опорно-рухового апарату, які пересуваються на інвалідних візках, або за допомогою технічних засобів реабілітації (палиці,милиці і т.д.), які мають ускладнення в пересуванні, але не мають групи інвалідності, або знаходяться у стадії

оформлення, при наявності медичного висновку.

 

Для отримання права користування послугою « Соціальне таксі»

отримувач або довірена особа звертається до КУ «Терцентр» КМТГ  та надає наступні документи:

-заяву ;

-згоду на обробку персональних даних;

-копію документа, що посвідчує особу(свідоцтво про народження, паспорт

громадянина України);

-копія ідентифікаційного коду;

-копію довідки МСЕК або іншого документа(медичний висновок);

-розписку замовника послуги про відсутність власного автотранспорту, або

автотранспорту, виданого через органи соціального захисту населення;

 

   Прийом заявок проводиться з понеділка по п’ятницю – з 8-00 до 17-00год.

 

Послуга надається згідно із замовленнями протягом понеділка – п’ятниці з 8-00 до 17-00 год, крім святкових та неробочих днів.

 

Заявки від замовника послуги приймаються диспетчером за телефоном не пізніше, ніж за 1 день до здійснення поїздки.

При цьому вказується день, час, початковий та кінцевий пункт маршруту, час виїзду та наявність супроводжуючої особи .

 

Чат-бот Гаряча лінія