Топ теги:
Попередження

#«Піклуємось про кожного жителя Коростенської міської громади, хто потребує уваги та допомоги»

4 Жовтня 9:28

Начальник УПСЗН Коростенської міської громади Ігор Єсін з робочим візитом відвідав КНП  «Центр первинної медико-санітарної допомоги» в Коростені. Метою візиту було надати інформацію та показати як діє послуга   до системи відеозв`язку з перекладачем жестової мови «Сервіс УТОГ – 24/7». Демонструючи застосунок на практиці, Ігор Єсін наголосив: «Ми піклуємось про кожного жителя громади, хто потребує уваги та допомоги. Люди з порушенням слуху по всій Україні і зокрема в місті Коростені можуть безперешкодно отримати послуги та комфортно себе почувати в екстреній ситуації. «Сервіс УТОГ – 24/7» – система цілодобового дистанційного відеозв’язку з перекладачем жестової мови Українського товариства глухих. Що це? Допомога перекладача жестової мови з відеозв’язком в Viber, Whatsapp, Skype на «Сервіс-УТОГ».Хто це? Професійні та досвідчені перекладачі жестової мови УТОГ. Кому? Особам з порушеннями слуху. Працівникам установ, організацій і закладів. Гроші? БЕЗКОШТОВНО. Скільки часу? СТІЛЬКИ – СКІЛЬКИ ПОТРІБНО ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ».

Микола Васькевич, головний лікар КНП  «Центр первинної медико-санітарної допомоги», разом з колегою протестували застосунок та наголосили на тому, що це буде зручно як для лікарів так і для пацієнтів,  особливо в екстрених випадках.

Начальник УПСЗ Ігор Єсін має за мету відвідати Коростенську підстанцію екстреної швидкої допомоги,  КНП “Коростенська центральна міська лікарня, Коростенське районне управління Головного управління ДСНС України у Житомирській області та  показати як діє послуга   до системи відеозв`язку з перекладачем жестової мови «Сервіс УТОГ – 24/7» .

Для в ходу в за стосунок потрібно сканувати QR-код.

Щоб отримати більше інформації заходьте за посиланням: https://utog.org/vazhliva-informacziya/servis-utog-vpevneno-poruch

Чат-бот Гаряча лінія