Топ теги:
Попередження

Компанії-експортери Житомирщини можуть скористатися Міжнародною платформою Nazovni

19 Квітня 8:15

Підприємства Житомирської області продовжують працювати у вкрай складних умовах і попри війну експортує сільськогосподарську та продовольчу продукцію на світовий ринок.

Попри певні перепони у 2023 році зовнішньоторговельний оборот підприємств Житомирської області склав 1958,6 млн дол. США, а обсяги експорту сягнули майже 531,1 млн дол. США.

У товарній структурі зовнішньої торгівлі у 2023 році у трійку лідерів увійшли:  деревина і вироби з деревини – 22,8%, продукти рослинного походження – 18,2%, вироби з каменю, гіпсу, цементу – 12,9%.

Щоб прибрати всі перепони та допомогти бізнесу вийти назовні створена Міжнародна платформа Nazovni. Вона призначена для надання дипломатичного сприяння українським експортерам на зовнішніх ринках.

Для кого Nazovni?

Сервіс працює з українськими підприємцями, що хочуть вийти на експорт: від виробників продуктів харчування чи handmade посуду — до креативних агентств та IT-компаній.

Обов’язковими умовами для роботи з платформою є:

  • реєстрація підприємства на території України;
  • підприємство є виробником та/або експортером продукції/послуг;
  • наявність презентації та комерційної пропозиції англійською (іноземною) мовою (система надає можливість завантаження згаданих документів);
  • контактна інформація представника компанії, який вільно володіє англійською (іноземною) мовою для оперативної та ефективної комунікації з представниками МЗС України, посольств та іноземних партнерів (в т.ч. моб телефон з WhatsApp).

Більшості експортерів достатньо уважно заповнити анкету для реєстрації на платформі. Тим не менш, іноді ми змушені відмовити в реєстрації на платформі через порушення наступних правил та вимог.

Як працює платформа?

Авторизація

Зареєструватись та увійти до особистого кабінету

Реєстрація

Представник компанії-експортера реєструється в особистому кабінеті платформи. Реєстраційна анкета перевіряється командою NAZOVNI. Після проходження перевірки компанії-експортера отримує повідомлення про підтвердження її реєстрації на платформі. Після реєстрації компанія:

  1. Стає учасником Ради експортерів та інвесторів при МЗС України.
  2. Отримує можливість створювати заявки на експорт – напряму звернутися та отримати допомогу від українських дипломатичних представництв за кордоном у пошуку партнерів, а також розповсюдженні інформації про продукцію українських виробників за кордоном.
  3. Отримує доступ до пропозицій іноземних компаній щодо співробітництва у визначеній галузі.
  4. Отримує доступ до додаткових інформаційних матеріалів про іноземні ринки.
  5. Зможе отримувати новини, анонси та запрошення на заходи, які організовує Міністерство закордонних справ України для експортерів (брифінги, форуми, виставки, бізнес-заходи за кордоном).

Якщо країна експорту визначена:

  • Заповнити «Заявку на експорт»
  • Представники Посольств України за кордоном проаналізують бізнес і нададуть персоналізовані рекомендації для спрощення виходу на експорт: прямі контакти потенційних партнерів, список виставок тощо

Якщо країна експорту не визначена:

  • Заповнити заявку «Аналіз ринків»
  • Команда сервісу проаналізує можливі ринки і надасть рекомендації та план дій

Відповіді дипломатів

Відповіді посольств будуть персоналізовані саме під Ваші потреби

Що ви отримаєте?

1. Рекомендації щодо вибору ринку для експорту протягом 3-5 днів

2. Персоналізований план дій і контакти потенційних партнерів у обраній країні (протягом місяця)

3. Новини, анонси та запрошення на заходи для експортерів, що організують українські дипломатичні представництва за кордоном

Реєструйтеся в Особистому кабінеті та створюйте заявку, щоб отримати підтримку від держави. Більше за посиланням

Чат-бот Гаряча лінія