*

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує

22 Березня 14:05

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує
про переваги подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку.
 
 Сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє вирішити чимало питань в органах Державної податкової служби дистанційно.
Однією з найпоширеніших послуг є приймання податкової та іншої звітності органами ДПС.
Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. Подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків:
       мінімальні затрати часу на заповнення звітності;
       формування та надсилання звітності за допомогою спеціальних програм;
       подання звітності всього за декілька хвилин з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;
        вибір часу подачі звітності, зручного для вас;
       економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах;
       гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
       підтвердження доставки звітності;
       постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;
       уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності;
       автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.;
       подана в електронному вигляді звітність надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.
 
 
 
 
 
Інформуємо платників про переваги користування безкоштовним електронним сервісом Державної податкової служби України «Електронний кабінет платника» (ЕКП). Сервісом можна скористатись цілодобово як з персональних комп’ютерів, так і з смартпристроїв. Функціонування ЕКП дозволяє вирішувати чимало питань в органах ДПС дистанційно, не відвідуючи Центри обслуговування платників, що значно економить час та надає можливість уникнути черги.
 
За допомогою цього сервісу можна здійснювати листування з органами ДПС в режимі on-line, формувати та надсилати електронні документи, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків та ін., перевіряти стан поданої звітності, вести документообіг та сплачувати податки в мережі інтернет тощо.
Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної податкової служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Він складається із загальнодоступної відкритої частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, та приватної частини (особистого кабінету).

 

 

Чат-бот Гаряча лінія