ОГОЛОШЕННЯ

https://amcu.gov.ua/povidomiti-pro-korupciyu/onlajn-forma-dlya-povidomlennya-pro-korupciyu

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

http://korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/pidpriyemnitstvo/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI.pdf

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

https://forms.gle/CL98reGifxvvVFFx6

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/novini-mista/plan-zahodiv-13288.html

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html

https://gromconsult.korosten-rada.gov.ua/uk
Календар

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech/ua/korosten/city
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
квітень 2021

Інформація

про роботу Управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради

за квітень 2021 року

 

Протягом квітня місяця поточного року Управлінням земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради проведена наступна робота:

    1. Опрацьовано 272 звернення, які надійшли від громадян та СПД- юридичних осіб із земельних питань та комунального майна та за результатом розгляду яких підготовлено 49 проєктів рішень на сесію міської ради та 21 проєкт рішень виконавчого комітету Коростенської міської ради.

Підготовлено та відправлено 213 листа та відповіді.

    2. До міського бюджету з початку року, станом на 27 квітня 2021 року в плати за землю надійшло 17,8 млн. грн, в тому числі: податку на землю – 13,0 млн. грн. та орендної плати за землю 4,8 млн. грн.

Від сплати за договорами сервітутного землекористування до міського бюджету надійшло з початку року 32.6 тис. грн., в т.ч. в квітні місяці – 8.4 тис. грн.

      Протягом квітня місяця укладено 68 договорів оренди землі та 2 договори сервітутного землекористування, а також 2 договори авансового внеску, розірвано договір оренди землі (в зв’язку з виготовленням технічної документації щодо поділу земельної ділянки).

      Залучено 3-х землекористувачів до оформлення договорів оренди.

      Налагоджена робота з податковою щодо вжиття спільних заходів до залучення до сплати землекористувачів як по сплаті податку на землю (при перебуванні земельної ділянки у власності) так і до оформлення договорів оренди на землю та сплати орендної плати.

      Прийнято участь в робочій зустрічі з сільгоспвиробниками щодо приведення у відповідність договорів оренди за користування земельними ділянками не витребуваних часток(паїв).

    3. Оголошено електронні аукціони з умовами з продажу об’єктів комунальної власності: нежитлового вбудованого підвального приміщення загальною площею 85,0 кв.м по вулиці Грушевського, 25, приміщення 87 (стартова ціна 209,5 тис.грн., з ПДВ), та нежитлового вбудованого приміщення загальною площею 108,0 м2 по вул. Князя Володимира, приміщення 1 (стартова ціна 233,5 тис.грн., з ПДВ). Дата проведення аукціонів 20.05.2021 року.

    4. Проведено документальний супровід процедури приймання-передачі об’єктів з комунальної власності територіальної громади Ушомирської сільської ради у комунальну власність Коростенської міської територіальної з послідуючою передачею майна на баланс КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради.

    5. Здійснено організаційну роботу щодо передачі нерухомого майна:

- з балансу комунального виробничого житлового ремонтно-експлутаційного підприємства №1 на баланс комунальної організації «Коростенський міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (нежитлового вбудованого приміщення загальною площею 20,0 кв.м по вул. Маяковського,105-А, приміщення 1);

- з балансу відділу культури і туризму виконавчого комітету Коростенської міської ради на баланс комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради (нежитлового приміщення, утвореного в результаті поділу, загальною площею 104,5 кв.м по вул. Шолом-Алейхема, 102/14, приміщення 2).

    6. Продовжується співпраця з Коростенським МБТІ щодо впорядкування питань оформлення технічної документації на комунальне нерухоме майно з метою його ефективного використання.

    7. За оренду комунального майна з початку року нараховано
708,2 тис. грн. З них до міського бюджету надійшло 142,9 тис. грн.

Сума коштів, що лишилась в користуванні бюджетних установ та комунальних підприємств згідно з розподілом склала 142,1 тис. грн.

Проведено аналіз нарахувань та сплати за оренду комунального майна станом на 01.04.2021 р. В оренду юридичним та фізичним особам здається 167 об’єктів міської комунальної власності загальною площею 28,1 тис. кв. м.    

Заборгованість станом на 20.04.2021 р. складала 146,9 тис. грн. (в тому числі заборгованість ПП «Коростенський житловий сервіс № 5» склала
54,7 тис.грн.)

Боржників попереджено, що при наявності простроченого боргу більше 3-х місяців будуть вживатись заходи щодо розірвання договорів оренди та звільнення приміщень комунальної власності.

    8. Підготовлені матеріали на укладення договорів оренди:

- частини дільниці і димової труби котельні по вул. Шевченка,46 Б (2 договори);

- частини дільниці і димової труби котельні по вул. Шевченка,86-Д;

- частини дільниці та димової труби котельні по вул. Корольова, 32-Б.

    9. Підготовлені матеріали щодо проведення аукціонів в електронній системі «Прозоро Продажі»:

- частини фойє поліклінічного корпусу дитячої поліклініки по
вул. Грушевського,7;

- нежитлового вбудованого підвального приміщення по
вул. Героїв Чорнобиля,3;

- частини приміщення котельні по вул. С. Кемського,69 Ж;

- частини нежитлового приміщення по вул. Шевченка,56;

- нежитлових приміщень по вул. М.Амосова,8;

- нежитлового вбудованого приміщення по вул. Б.Хмельницького,7.

    10. Надавалися консультації комунальним підприємствам, організаціям, установам щодо нового законодавства з питань оренди майна.

    11. Продовжено створення Переліків комунального майна для передачі в оренду згідно з новим законодавством, здійснюється наповнення бази даних в електронній торговій системі Прозорро.Продажі;

    12. Проводилася перевірка термінів дії укладених договорів оренди.

    13. Надавалися консультації комунальним підприємствам, організаціям, установам щодо нового законодавства з питань оренди майна, укладення та розірвання договорів оренди землі.

    14. Відповіді на письмові запити, заяви громадян, підготовка інформацій у вищестоящі органи управління проводились своєчасно.

 

 

 

 

Начальник Управління                                               Світлана ЛЮБОЧКО