ОГОЛОШЕННЯ

https://amcu.gov.ua/povidomiti-pro-korupciyu/onlajn-forma-dlya-povidomlennya-pro-korupciyu

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

http://korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/pidpriyemnitstvo/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI.pdf

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

https://forms.gle/CL98reGifxvvVFFx6

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/novini-mista/plan-zahodiv-13288.html

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html

https://gromconsult.korosten-rada.gov.ua/uk
Календар

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech/ua/korosten/city
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
березень 2021

Інформація

про роботу Управлінням земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради

за березень 2021 року

 

Протягом березня місяця поточного року Управлінням земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради  проведена наступна робота:     

1.  Опрацьовано 234 звернення, які надійшли від громадян та СПД- юридичних осіб із земельних питань та комунального майна та за результатом розгляду, яких підготовлено 47 проєктів рішень на сесію міської ради та 10 проєктів рішень виконавчого комітету Коростенської міської ради.

Підготовлено та відправлено 385 листа та відповіді, з яких 100 проміжних.

2. До міського бюджету в березні місяці надійшло від плати за землю  1,87 млн. грн.,  в тому числі від оренди земельних ділянок комунальної власності 925,3 тис. грн. Від продажу земельних ділянок на умовах оренду в березні місяці надійшло 2,8  млн. грн., за сервітутне землекористування –
10, 6 тис. грн. Протягом березня місяця укладено 9 договорів оренди землі та 6 договорів особистих строкових сервітутів, розірвано 3 договори оренди землі (в зв’язку з продажем майна орендарями іншим власникам)

3. Розпочато процедуру приватизації шляхом проведення електронного аукціону з умовами об’єктів комунальної власності: нежитлового вбудованого підвального приміщення загальною площею 85,0 м2 по вулиці Грушевського, 25, приміщення 87, та нежитлового вбудованого приміщення загальною площею 108,0 м2 по вул. Князя Володимира, приміщення 1. На чергове засідання сесії  Коростенської міської ради підготовлені проекти рішень щодо затвердження умов продажу об’єктів на електронному аукціоні  через систему «Прозоро. Продажі».

4. Проведено перевірку виконання умов дев’яти  договорів купівлі-продажу об’єктів комунальної власності, які не зняті з контролю станом на 01.01.2021 р. У зв’язку з  виконанням покупцями всіх умов договорів купівлі-продажу в повному обсязі,  на засідання сесії Коростенської міської ради підготовлений проект рішення про зняття  з контролю договорів купілі-продажу: № 4867 від 05.11.2010 р. нежитлового приміщення колишнього штабу загальною площею 1630,7 кв.м. по вул. Сосновського,38-Б, № 5386 від 30.10.2019р. нежитлового вбудованого приміщення загальною площею 28,5 кв.м. по вул. Білокоровицьке шосе,6, приміщення 140, № 6302 від 17.12.2019 р. нежитлової будівлі туалету загальною площею 20,6 кв.м. по вул. Грушевського,120-А, № 715 від 19.02.2020 р. нежитлового приміщення, їдальні загальною площею 425,0 кв.м. по вул. Білокоровицьке шосе,8, № 1368 від 09.04.2020 р. продовольчого складу загальною площею 580,8 кв.м. по вул.Шатрищанській,61-Б, № 1518 від 14.05.2020 р. нежитлової будівлі адміністративно-побутового корпусу загальною площею 159,7 кв.м. по вул.Шатрищанській,61-А, № 1751 від 03.06.2020 р. нежитлової будівлі загальною площею 1739,7 кв.м. по вул.Шатрищанській,61-Д, № 1762 від 03.06.2020 р. овочесховища, нежитлової будівлі загальною площею 1363,9 кв.м по вул.Шатрищанській,61-В,№ 1840 від 09.06.2020 р. нежитлової будівлі загальною площею 231,2 кв.м по вул. Каштановій,15-А, приміщення 1.

5. Проводиться щоквартальна перевірка виконання умов договорів купівлі-продажу об’єктів комунальної власності, які не зняті з контролю станом на 01.01.2021 р.

6. За оренду комунального майна з початку року нараховано 458,3
тис. грн. З них до міського бюджету надійшло  121,5 тис. грн.

Сума коштів, що лишилась в користуванні бюджетних установ та  комунальних підприємств згідно з розподілом склала 142,1 тис.грн.

Проведено аналіз нарахувань та сплати за оренду комунального майна станом на 01.03.2021р. В оренду юридичним та фізичним особам здається 169 об’єктів міської комунальної власності загальною площею 274,2 тис. кв.м.    

Заборгованість станом на 1 березня складала 119,2 тис. грн. (в тому числі заборгованість ПП «Коростенський житловий сервіс № 5» склала 51,4 тис.грн., що становить 43 % від загальної суми боргу).

Боржників попереджено, що при наявності простроченого боргу більше 3-х місяців будуть вживатись заходи щодо розірвання договорів оренди та звільнення приміщень комунальної власності.

7. В електронній системі «Прозоро. Продажі» проведено аукціони на продовження договорів оренди комунального майна та укладені договори оренди:

- частини вестибюлю головного корпусу приймального відділення міської лікарні  за адресою: м.Коростень, вул. Амосова Миколи, 8;

- частини приміщення продуктового складу міської лікарні за адресою: м.Коростень, вул. Амосова Миколи, 8.

8. Підготовлені  матеріали на укладення договорів оренди :

- частини дільниці і димової труби котельні по вул. Шевченка,46 Б – (2 договори);

- частини дільниці і димової труби котельні по вул. Шевченка,86-Д;

- частини дільниці та димової труби котельні по вул.Корольова, 32-Б.

9. Надавалися консультації комунальним підприємствам, організаціям, установам щодо нового законодавства з питань оренди майна.

10. Продовжено створення Переліків комунального майна для передачі в оренду згідно з новим законодавством.

11. Проводилася перевірка термінів дії укладених договорів оренди.

12. Відповіді на письмові запити, заяви громадян, підготовка інформацій у вищестоящі органи управління проводились своєчасно.

 

Начальник управління                                                         Світлана ЛЮБОЧКО