ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

http://korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/pidpriyemnitstvo/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/novini-mista/plan-zahodiv-13288.html

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html

https://www.auc.org.ua/

https://gromconsult.rada-kor.gov.ua/uk

https://legalaid.gov.ua/
Календар

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI_na_zhkp1.pdf

/index.php?page=695

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

/transport-dozor

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Положення « Про впорядкування продажу земельних ділянок комунальної власності на конкурентних засадах у місті Коростені »

 

Положення

« Про впорядкування  продажу земельних ділянок комунальної власності на конкурентних засадах у місті Коростені »

 

I. Загальна частина

Розділ 1. Сфера застосування Положення

 

1.1. Порядок продажу земельних ділянок комунальної власності на конкурсних засадах в місті Коростені (далі-Порядок) розроблено  відповідно до Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, Законів України "Про Державний земельний кадастр", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності", «Про внесення змін до Земельного Кодексу України щодо порядку проведення земельних торгів у формі аукціону», "Про оренду землі", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про землеустрій", "Про державну експертизу землевпорядної документації", "Про оцінку земель", "Про регулювання містобудівної діяльності", «Про захит персональних даних», Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України  від 25.09.2012 року № 579 «Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» та інших нормативно-правових актів.

1.2. Цей Порядок визначає процедуру організації та проведення земельних торгів з продажу земельних ділянок комунальної власності територіальної громади м. Коростеня та прав користування на них.

1.3. Продаж земельних ділянок або прав  користування на них здійснюється виключно на конкурентних засадах, крім випадків, встановлених ст. 134 Земельного кодексу України або іншими законами України.

1.4. На земельних торгах не може бути використане переважне право купівлі.

1.5. Земельні торги проводяться у формі аукціону, за результатами проведення якого укладається договір купівлі-продажу або оренди земельної ділянки з учасником (переможцем) земельних торгів, який запропонував найвищу ціну за земельну ділянку, що продається, або найвищу плату за користування нею, зафіксовану в ході проведення земельних торгів.

1.6. Організатором земельних торгів є Коростенська міська рада (далі – Організатор земельних торгів).

1.7.Конкурсний відбір виконавців робіт з  землеустрою, оцінки земель та виконавця земельних торгів здійснюється конкурсною комісією ( надалі-Комісією), утвореною Організатором земельних торгів.

1.8. Комісія відповідно до наданих їй повноважень забезпечує визначення в установленому порядку виконавців робіт з  землеустрою, оцінки земель та виконавця земельних торгів;

1.9. Функції щодо організації здійснення продажу земельних ділянок та проведення земельних торгів покладаються на управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – Організатор).

1.10. Учасником земельних торгів є фізична або юридична особа, яка подала Виконавцю земельних торгів документи, сплатила реєстраційний та гарантійний внески, зареєстрована у книзі реєстрації учасників земельних торгів і відповідно до закону може набувати право власності чи право користування на земельну ділянку, яка виставляється на земельні торги.

1.11. Виконавцем земельних торгів є суб'єкт господарювання, який має ліцензію на проведення земельних торгів та уклав з Організатором договір про їх проведення (далі – Виконавець земельних торгів).

1.12. Виконавець земельних торгів визначається Комісією в порядку, визначеному законодавством про здійснення державних закупівель.

1.13. За результатами конкурсу з відбору виконавця земельних торгів Організатор не пізніше ніж протягом 20 днів  після затвердження результатів конкурсу укладає з переможцем конкурсу договір на проведення земельних торгів.

1.14. Винагорода Виконавця земельних торгів встановлюється у розмірі 5 відсотків ціни, за якою здійснюється купівля-продаж земельної ділянки, або 50 відсотків річної орендної плати за користування земельною ділянкою (у разі продажу прав на земельну ділянку ( оренди, суперфіцію, емфітензису ), але не більш як 3500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожний лот.

1.15. Розмір реєстраційного внеску визначається Виконавцем земельних торгів і не може перевищувати 50 відсотків розміру мінімальної заробітної плати на дату публікації оголошення про проведення земельних торгів.

1.16. Розмір гарантійного внеску за лотом становить 5 відсотків стартової ціни продажу земельної ділянки або стартового розміру річної орендної плати за користування земельною ділянкою (у разі продажу прав земельну ділянку ( оренди, суперфіцію, емфітензису).

Гарантійний внесок, сплачений переможцем до початку торгів, зараховується до купівельної ціни або орендної плати за земельну ділянку.

1.17. Проведення земельних торгів щодо продажу земельних ділянок комунальної власності або прав на них здійснюється за рішенням Організатора земельних торгів.

1.18. Продаж земельних ділянок комунальної власності, або права користування на них на земельних торгах, здійснюється з урахуванням затверджених містобудівної документації та документації із землеустрою.

1.20.Відділ архітектури, містобудування та земельних ресурсів відповідно до наданих йому повноважень забезпечує:

          - опрацювання земельних ділянок комунальної власності, в тому числі право оренди на які припинено або строк дії договорів оренди скінчився, а також земельних ділянок, на які розроблена та погоджена документація із землеустрою, з метою визначення земельних ділянок які або право користування на які можуть бути продані на земельних торгах;

- опрацювання звернень від юридичних та фізичних осіб щодо відведення земельних ділянок для будівництва об’єктів будівництва з метою визначення земельних ділянок які, або право користування на які, можуть бути продані на земельних торгах;

- підготовку проекту рішення Коростенської міської ради про визначення переліку земельних ділянок для опрацювання можливості продажу їх (або права їх користування) на земельних торгах;

- супровід по поданню запитів у разі необхідності до органів охорони культурної спадщини, охорони навколишнього природного середовища, центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері лісового господарства та у сфері розвитку водного господарства та інших установ та організацій для отримання висновків щодо можливості продажу земельних ділянок або права  користування на них  на земельних торгах;

- супровід по розробленню та погодженню документації із землеустрою, замовлення експертної грошової оцінки та іншої документації, необхідної для проведення земельних торгів;

- організацію здійснення державної реєстрації права комунальної власності територіальної громади міста Коростеня на земельну ділянку;

- підготовку проекту рішення Коростенської міської ради про продаж 1.21.За замовленням організатора земельних торгів виконання інших дій щодо організації та проведення земельних торгів, передбачених законодавством України та цим Положенням.

1.22. За замовленням організатора земельних торгів розробляється та виготовлюється (на кожну земельну ділянку окремо) документація із землеустрою та експертна грошова оцінка (крім випадків продажу на земельних торгах права користування на неї) суб'єктами господарювання, які мають відповідні дозволи (ліцензії, сертифікати тощо) на виконання відповідних робіт. Відбір таких суб'єктів господарювання проводиться комісією відповідно до вимог законодавства про здійснення державних закупівель.

1.23. Організатор відповідно до наданих йому повноважень та виконавець земельних торгів  забезпечують:

- визначення дати та місця проведення земельних торгів;

          -  не пізніше ніж протягом 20 днів після затвердження результатів конкурсу розміщується  інформація про результати земельних торгів на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, в якому було розміщено оголошення про їх проведення, а також у місцевих засобах масової інформації.

1.24. Виконавець земельних торгів забезпечує рівні умови для участі в земельних торгах всім зацікавленим особам та дотримання конфіденційності інформації, що міститься в поданих зацікавленими особами заявах про участь у земельних торгах та доданих до них документах. Відомості про зацікавлених осіб, які подали заяви на участь у земельних торгах, та їх кількість не підлягають розголошенню до закінчення земельних торгів.

1.25. Підготовка лотів до проведення земельних торгів здійснюється за рахунок організатора земельних торгів.

1.26. Земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок комунальної власності або прав на них, які (або право оренди на які) виставлені на земельні торги, а також земельні ділянки, які включені до переліку земельних ділянок для опрацювання можливості продажу їх (або права їх оренди) на земельних торгах, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування, а також не можуть бути включені до переліку об’єктів, призначених для реалізації на інвестиційних конкурсах до завершення торгів.

1.27. На кожну земельну ділянку, яка підлягає продажу на земельних торгах   відділ архітектури, містобудування та земельних ресурсів формує відповідну кадастрову справу щодо продажу земельної ділянки або права оренди на неї на земельних торгах.

Термін «кадастрова справа» у цьому Положенні це-справа, сформована на підставі рішення Коростенської міської ради про визначення переліку земельних ділянок для опрацювання можливості продажу їх (або права їх користування) на земельних торгах, яка містить оригінали розробленої документації із землеустрою з матеріалами її погодження, матеріали з оцінки земельної ділянки, а також інші документи з підготовки земельної ділянки або права її оренди до продажу на земельних торгах; реєстраційний номер кадастрової справи є її реєстраційним номером в управлінні економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради.

1.28. З метою отримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки на кожну земельну ділянку з урахуванням містобудівної документації, здійснюється розроблення містобудівного розрахунку та/або іншої документації, у випадках передбачених законодавством.

Замовником розроблення містобудівного розрахунку та містобудівної документації у випадках передбачених законодавством, виступає  організатор земельних торгів.

1.29. У випадку, коли запланована до продажу на земельних торгах земельна ділянка (або право користування на неї) перебуває у користуванні, проведення земельних торгів можливе після отримання згоди землекористувача на припинення права користування або наявності інших підстав для припинення договору оренди земельної ділянки в установленому законодавством порядку.

1.30. У випадку, коли на земельні торги виставляються земельні ділянки,  право оренди на які припинено або строк дії договорів оренди на які скінчився, в тому числі земельні ділянки на які розроблена, погоджена та затверджена в установленому порядку документація із землеустрою, повторна розробка, погодження та затвердження документації із землеустрою може не здійснюватись.

1.31. Організація проведення земельних торгів складається з підготовчого етапу (підготовка кадастрової справи-лотів для проведення земельних торгів) та проведення аукціону.

II. Підготовчий етап.

Розділ 2.Опрацювання земельних ділянок та визначення можливості продажу земельних ділянок або прав на них на земельних торгах.

2.1.Відділ архітектури, містобудування та земельних ресурсів з урахуванням інвестиційної привабливості земельних ділянок, звернень громадян та юридичних осіб щодо намірів забудови, за результатами опрацювання земельних ділянок комунальної власності, право оренди на які припинено або строк дії договорів оренди скінчився, та земельних ділянок, на які розроблена та погоджена документація із землеустрою, попередньо визначає земельні ділянки або права на них, які можуть бути продані на земельних торгах.

2.2.Відділ архітектури, містобудування та земельних ресурсів визначає перелік земельних ділянок для опрацювання можливості продажу їх (або прав їх користування) на земельних торгах з обов’язковим переліком можливих (попередніх) цільових призначень земельної ділянки з урахуванням містобудівної документації та державних норм і правил, а також інвестиційної привабливості земельної ділянки.

2.3. За результатами попереднього визначення земельних ділянок або прав на них, які можуть бути продані на земельних торгах, відділ архітектури, містобудування та земельних ресурсів готує проект рішення Коростенської міської ради про визначення переліку земельних ділянок для опрацювання можливості продажу їх (або права їх користування) на земельних торгах.

2.4. Рішенням Коростенської міської ради про визначення переліку земельних ділянок для опрацювання можливості продажу їх (або права їх користування) на земельних торгах:

- визначається перелік земельних ділянок для опрацювання можливості їх продажу або продажу права користування на них на земельних торгах та їх орієнтовні площі;

- надається дозвіл на опрацювання земельних ділянок щодо можливості їх продажу або продажу права  користування на них на земельних торгах;

- надається дозвіл на розроблення документації із землеустрою та іншої документації (у разі необхідності) для підготовки земельних ділянок до продажу на земельних торгах.

2.5. Категорія земельної ділянки, її цільове призначення та вид використання визначаються проектом землеустрою щодо відведення земельної ділянки, який затверджується рішенням Коростенської міської ради.

2.6. У разі надання негативних висновків про можливість продажу земельних ділянок або прав на них на земельних торгах, такі висновки обов'язково мають містити мотивоване виключно нормами законодавства обґрунтування відмови.

Розділ 3. Розроблення документації із землеустрою щодо земельних ділянок, які виставляються на земельні торги.

 

3.1. На підставі рішення Коростенської міської ради про визначення переліку земельних ділянок організатор земельних торгів здійснює закупівлю послуг з виконання робіт із землеустрою та експертної грошової оцінки земель (крім випадків продажу на земельних торгах права користування на неї) у процесі підготовки лотів - земельних ділянок комунальної власності або прав користування на них до продажу на земельних торгах у порядку, визначеному законодавством про здійснення державних закупівель.

3.2. Виконавець робіт із землеустрою відповідно до укладеного з  організатором земельних торгів забезпечує:

а) розроблення та погодження в установленому законодавством порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі його відсутності, зміни цільового призначення земельної ділянки та якщо межі земельної ділянки не встановлені в натурі (на місцевості);

б) державну реєстрацію земельної ділянки;

в) внесення відомостей про земельну ділянку до міського земельного кадастру;

г) отримання та погодження в установленому порядку актів обстеження зелених насаджень, наявних на земельній ділянці;

д) розроблення містобудівного розрахунку та отримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки (у випадках, передбачених законодавством).

3.3. Виконавець оцінки земель відповідно до укладеного з  організатором земельних торгів договору забезпечує:

а) отримання витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель" у разі продажу на земельних торгах права користування  на неї;

б) проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель", крім випадків продажу на земельних торгах права користування на неї;

в) звіти з експертної грошової оцінки земельних ділянок підлягають рецензуванню у встановленому порядку.

У випадках, передбачених законодавством, виконавець робіт із землеустрою та оцінки земель забезпечує отримання позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації.

 Організатор земельних торгів має право направити підготовлену виконавцем робіт із землеустрою та оцінки земель документацію на проведення добровільної державної експертизи землевпорядної документації.

 

 

 

Розділ 4. Затвердження документації щодо земельних ділянок, які виставляються на земельні торги, та прийняття рішення Коростенської міської ради про продаж земельної ділянки на земельних торгах

 

4.1. На підставі рішення Коростенсьої міської ради про визначення переліку земельних ділянок для опрацювання можливості продажу їх (або права їх користування) на земельних торгах та розробленої і погодженої в установленому порядку документації із землеустрою та експертної грошової оцінки земельної ділянки відділ архітектури, містобудування та земельних ресурсів готує проект рішення Коростенської міської ради про продаж земельних ділянок або прав користування на них  на земельних торгах (окремими лотами).

4.2. Рішенням Коростенської міської ради про продаж земельної ділянки або права користування на неї на земельних торгах (аукціонах):

- затверджується проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка (або право користування на яку) виставляється на земельні торги;

- затверджується стартова ціна лота (земельної ділянки або права її користування);

- визначаються умови продажу земельної ділянки або права користування на неї, в тому числі види платежів і розрахунків з містом, що передбачені законодавством та рішеннями Коростенської міської ради;

- встановлюється крок аукціону у розмірі до 5 відсотків стартової ціни земельної ділянки, або до 0,5 відсотка стартової плати за орендне користування земельною ділянкою у разі продажу права користування на неї. При цьому значення кроку аукціону має бути визначено з округленням до ста гривень (без копійок).

4.3. Стартова ціна земельної ділянки, що підлягає продажу на земельних торгах, встановлюється в розмірі, що не може бути нижчою за експертну грошову оцінку земельної ділянки. Розмір стартової ціни складається з експертної грошової оцінки земельної ділянки та витрат на її підготовку (розробку документації із землеустрою та виконання експертної грошової оцінки земельної ділянки тощо).

4.4. Стартовий розмір річної орендної плати за земельну ділянку встановлюється в розмірі не менше розміру орендної плати, визначеного Податковим кодексом України та рішеннями Коростенської міської ради, які регламентують визначення розміру орендної плати за земельні ділянки в межах міста Коростеня.  Розмір стартового розміру річної орендної плати за земельну ділянку визначається в кожному конкретному випадку в рішенні Коростенської міської ради про продаж права користування земельної ділянки на земельних торгах. 

4.5. Після прийняття рішення Коростенської міської ради про продаж земельної ділянки або права користування на неї на земельних торгах (аукціонах)  відділ архітектури, містобудування та земельних ресурсів забезпечує державну реєстрацію права власності територіальної громади міста Коростеня на зазначену земельну ділянку в установленому порядку.

4.6. Одночасно з підготовкою проекту рішення Коростенської міської ради про продаж земельних ділянок або прав користування на них на земельних торгах,  відділ архітектури, містобудування та земельних ресурсів надає висновок про містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки надаються в установленому законодавством порядку, з урахуванням виконаного містобудівного розрахунку, зазначеного в пункті 3.1.  розділу 3 цього Положення.

 

III. Проведення аукціону

Розділ 5. Організаційні заходи проведення земельних торгів

5.1. Організатор не пізніше 10 робочих днів після надходження до нього екземпляру прийнятого рішення Коростенської міської ради про продаж земельної ділянки або права користування на неї на земельних торгах (аукціонах) передає, а Виконавець земельних торгів за актом приймання-передачі приймає копії документів та матеріалів на лот. На підставі прийнятих документів та матеріалів Виконавець земельних торгів формує документацію щодо кожного лота в окрему справу, яка після закінчення торгів передається покупцеві. Із зазначених документів та матеріалів Виконавець земельних торгів формує інформаційну картку на лот.

5.2. Виконавець земельних торгів після отримання документів та матеріалів на лот публікує на офіційних веб-сайтах центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин оголошення про проведення земельних торгів із зазначенням дати проведення торгів та переліку лотів, а також Організатор публікує цю інформацію у міській газеті «Іскоростень».

5.3. В оголошенні про проведення земельних торгів зазначаються:

- найменування організатора земельних торгів;

- місце розташування, площа земельної ділянки та її кадастровий номер;

- цільове призначення земельної ділянки, а для містобудівних потреб - також види використання (пріоритетні та допустимі);

- умови договору купівлі-продажу, користування, який укладається на земельних торгах;

- стартова ціна продажу земельної ділянки або стартовий розмір річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

- містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки;

- місце та час проведення земельних торгів;

- розмір реєстраційного та гарантійного внесків, які сплачуються учасником, порядок їх сплати;

- банківські реквізити Виконавця земельних торгів, відкриті в банку, для сплати реєстраційного та гарантійного внесків;

- найменування та адреса Виконавця земельних торгів, прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з документами на лот;

- текст договору, що пропонується укласти на торгах, без визначення ціни та зазначення особи покупця (користувача);

При розміщенні оголошення на офіційних веб-сайтах центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, воно має містити фотографічні зображення земельних ділянок, копії документів та матеріалів на лот.

5.4. Земельні торги проводяться не раніше 30 днів та не пізніше 90 днів після оприлюднення оголошення про проведення земельних торгів.

5.5. З моменту опублікування повідомлення про проведення земельних торгів зацікавленим особам, які бажають взяти участь в земельних торгах, Виконавцем земельних торгів надається можливість ознайомитись з документацією із землеустрою та матеріалами на земельну ділянку, яка виставляється на земельні торги, а також в межах своєї компетенції надаються консультації з питань проведення земельних торгів.

 

Розділ 6. Учасники земельних торгів

 

6.1. Для участі в земельних торгах зацікавлені особи, які згідно з законодавством України мають право набувати у власність земельні ділянки або право користування на них повинні:

- не пізніше ніж за три робочі дні до проведення земельних торгів подати Виконавцю земельних торгів заяву про участь у земельних торгах;

- сплатити на окремий рахунок Виконавця земельних торгів, відкритий в банку, гарантійний внесок;

- сплатити на окремий рахунок Виконавця земельних торгів, відкритий в банку, реєстраційний внесок;

- зареєструватися у книзі реєстрації учасників земельних торгів, яку веде Виконавець земельних торгів.

6.2. Особа, яка бажає взяти участь у земельних торгах разом із заявою  про участь у земельних торгах подає Виконавцю земельних торгів:

а) інформацію про найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України, інформацію про державу, в якій зареєстровані або мають постійне місце проживання засновники (учасники) юридичної особи, у статутному (складеному) капіталі якої є частка іноземного капіталу; або прізвище, ім'я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків або номер та серію паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган доходів і зборів і мають відмітку у паспорті) фізичної особи - підприємця.

Фізичні особи, які не є підприємцями, подають копію довідки про присвоєння їм реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера фізичної особи - платника податків) або копію паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган доходів і зборів і мають відмітку у паспорті).

Для іноземних громадян та осіб без громадянства - прізвище, ім'я та по батькові, громадянство (підданство) іншої держави, постійне місце проживання в країні, громадянином (підданим) якої є особа; для іноземних юридичних осіб - найменування, місцезнаходження та держава, в якій зареєстрована юридична особа.

Копії поданих документів засвідчуються:

- у разі участі у земельних торгах юридичної особи – підписом керівника та печаткою юридичної особи;

 - у разі участі у земельних торгах фізичної особи -  підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах, а фізичної особи - підприємця підписом підприємця та печаткою (у разі її наявності);

б) документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків (копії розрахункових документів, виписки з рахунків).

Представник фізичної чи юридичної особи подає також документи, що підтверджують його право діяти від імені учасника торгів, зокрема довіреність або засвідчена в установленому порядку її копія, на підставі якої представник має право подавати документи для участі у земельних торгах, приймати участь у земельних торгах, підписувати договір купівлі-продажу (оренди) тощо.

При поданні та оформленні заяви про участь у земельних торгах не допускається здійснення зацікавленою особою будь-яких виправлень, підчисток, помарок та помилок.

Заява про участь у земельних торгах юридичної особи скріплюється підписом керівника та печаткою юридичної особи, а фізичної особи - підприємця скріплюється підписом підприємця та печаткою (у разі її наявності).

6.3. Крім того юридичні особи додатково подають рішення вищого органу юридичної особи про прийняття участі у земельних торгах та укладання відповідного договору купівлі-продажу за його результатами (протокол загальних зборів учасників (акціонерів), оформлений за вимогами статуту юридичної особи та законодавства України).

6.4. Виконавець земельних торгів приймає документи в учасників - фізичних осіб та представників учасників - юридичних осіб і видає довідку про отримання документів із зазначенням їх переліку.

Виконавець земельних торгів після отримання документів, зазначених у частині другій та третій цієї статті, заносить до книги реєстрації учасників торгів порядковий номер учасника і номер лота, який він виявив бажання придбати.

Крім того, у книзі зазначаються:

а) для фізичних осіб - прізвище, ім'я та по батькові, зареєстроване місце проживання (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків або номер та серію паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган доходів і зборів і мають відмітку у паспорті);

б) для юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, - найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України, для юридичних осіб, у статутному (складеному) капіталі яких є частка іноземного капіталу, також інформація про державу, в якій зареєстровані або мають постійне місце проживання іноземні засновники (учасники);

в) для іноземних громадян та осіб без громадянства - громадянство (підданство) іншої держави, прізвище, ім'я та по батькові, постійне місце проживання в країні, громадянином (підданим) якої є особа; для іноземних юридичних осіб - найменування, місцезнаходження та держава, в якій зареєстрована така юридична особа.

Після реєстрації учаснику земельних торгів видаються вхідний квиток, інформаційна картка на лот та картка учасника (із зазначенням на зворотному боці умов проведення торгів).

Інформація про особу учасника (його представника), що міститься в поданих ним документах, не підлягає розголошенню, крім випадків, установлених законом.

6.5. Учасник земельних торгів має право придбати на торгах лише ті об'єкти продажу (земельні ділянки або право користування на них, які виставляються на земельні торги) (далі - лот), на які ним подано заяви, що занесені до книги реєстрації учасників торгів, та за які ним сплачені реєстраційний та гарантійний внески.

 

Розділ 7. Проведення та визначення переможця земельних торгів

 

7.1. Земельна ділянка або право її користування підлягає продажу на земельних торгах лише за наявності не менше двох покупців на об'єкт продажу (лот).

7.2. У день проведення торгів Виконавець земельних торгів реєструє присутніх учасників. Учасник (його представник) зобов'язаний пред'явити паспорт (довіреність на вчинення дій під час торгів, зокрема на участь у торгах, підписання протоколу про результати торгів та інших дій, пов’язаних з проведенням земельних торгів та укладання договорів купівлі-продажу та користування земельних ділянок).

Після цього Виконавець земельних торгів видає учаснику табличку з номером.

Реєстрація починається за три години та закінчується за 20 хвилин до початку торгів.

Незареєстровані особи до участі у торгах не допускаються.

7.3. Земельні торги починаються з оголошення ліцитатором порядку їх проведення.

7.4. Лот виставляється на торги за наявності не менш як двох учасників.

7.5. Під час проведення торгів мають право бути присутніми та здійснювати звукозапис і відеозйомку процесу проведення торгів представники засобів масової інформації та громадських об'єднань.

За рішенням ліцитатора під час торгів за певним лотом у залі можуть бути присутні учасники, які не беруть участі в торгах за цим лотом, а також особи, які не є учасниками, за запрошенням Організатора або Організатора земельних торгів.

7.6. Особам, які не є учасниками торгів за конкретним лотом, забороняється втручатися у торги в будь-який спосіб, вчиняти дії, спрямовані на умисне створення перешкод для проведення торгів (пересуватися по залу та голосно розмовляти без дозволу ліцитатора, відвертати увагу учасників).

7.7. Ліцитатор для усунення порушень та відновлення порядку має право:

а) усно попередити учасника чи запрошену особу про необхідність припинення порушень, але не більше одного разу за кожний вид порушення;

б) вимагати від учасника чи запрошеної особи залишити зал торгів за неодноразове порушення порядку проведення торгів;

в) тимчасово припинити проведення торгів та оголосити перерву в разі порушення учасниками правил проведення торгів.

7.8. Ліцитатор оголошує номер лота, зазначений в інформаційній картці, місце розташування, розмір, цільове призначення земельної ділянки та вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель, а також стартову ціну лота.

7.9. Торги починаються з оголошення ліцитатором стартової ціни одночасно з ударом аукціонного молотка (гонга), якщо один або більше учасників сповістили про готовність придбати лот.

7.10. Якщо протягом трьох хвилин після триразового оголошення стартової ціни ніхто з учасників не висловив бажання придбати лот за ціною, оголошеною ліцитатором, лот знімається з продажу на цих торгах.

У разі, якщо про готовність придбати лот за стартовою ціною сповістили не менш як два учасники, ліцитатор збільшує стартову ціну на крок торгів з подальшим послідовним збільшенням ціни.

7.11. У ході торгів учасники повідомляють про намір придбати лот за оголошеною ліцитатором ціною у два способи: підняттям таблички з номером, повернутим до ліцитатора, що засвідчує прийняття ціни, запропонованої ліцитатором (прийняття пропозиції ціни без голосу), або підняттям таблички з одночасним оголошенням своєї пропозиції стосовно ціни лота, яка має бути більшою, ніж названа ліцитатором ціна, щонайменше на один крок торгів і обов'язково кратною кроку торгів (пропозиція ціни з голосу).

Якщо запропонована учасником ціна перевищує оголошену ліцитатором ціну, ліцитатор називає номер учасника і повідомляє про його пропозицію.

У разі якщо ціна, запропонована з голосу одним із учасників, більша за ціну, оголошену ліцитатором, але не кратна кроку торгів, ліцитатор трактує таку пропозицію як згоду учасника збільшити ціну на відповідну кількість кроків торгів, називає номер цього учасника і запропоновану ним ціну, кратну кроку торгів.

Якщо учасник підняв табличку та оголосив ціну, меншу за оголошену ліцитатором або попереднім учасником, ліцитатор повторює свою ціну або ціну попереднього учасника, вважаючи підняття таблички учасником, який запропонував меншу ціну, за згоду прийняти ціну, яку назвав ліцитатор або попередній учасник. Після цього ліцитатор оголошує наступну ціну, збільшену на крок торгів.

Мовчання учасника, який першим підняв табличку з номером після оголошення ліцитатором ціни, трактується як згода учасника на запропоновану ліцитатором ціну. Після цього ліцитатор називає номер учасника, який першим підняв табличку, і оголошує наступну ціну, збільшену на крок торгів.

У разі якщо після оголошення запропонованої ліцитатором ціни одночасно декілька учасників піднімають свої таблички з номером (прийняття пропозиції ціни без голосу), ліцитатор називає нову ціну, збільшену на крок торгів, не оголошуючи номерів учасників до того моменту, коли будь-який з них не оголосить свою ціну або ліцитатор не визначить, який з учасників підняв табличку першим під час чергового збільшення оголошеної ліцитатором ціни.

Якщо під час послідовного збільшення ціни ліцитатором одночасно декілька учасників залишають свої таблички піднятими, ліцитатор у будь-який момент на свій розсуд може запропонувати їм оголосити свою ціну і після першого оголошення одним з учасників своєї пропозиції назвати номер учасника, який оголосив пропозицію, а також ціну, запропоновану таким учасником, а потім оголосити наступну ціну, збільшену на крок торгів.

У разі якщо два або більше учасників одночасно погодилися з оголошеною ціною, але не погодилися з наступною ціною, збільшеною на крок торгів, ліцитатор може оголосити про зменшення кроку торгів і назвати наступну ціну, збільшену на новий крок торгів. Якщо після цього ніхто з учасників не висловить бажання придбати лот за оголошеною ліцитатором останньою ціною, ліцитатор може запропонувати їм оголосити свою ціну. Після оголошення одним з учасників своєї пропозиції ліцитатор називає номер учасника, який оголосив пропозицію, а також запропоновану ним ціну. Інші учасники можуть запропонувати лише вищу за оголошену ціну, яку ліцитатор оголошує разом з номером учасника і збільшує на наступний крок.

У разі, якщо протягом трьох хвилин після триразового повторення останньої ціни не запропонована вища ціна, ліцитатор закінчує торги за лотом одночасно з ударом аукціонного молотка (гонга) та проголошенням слова "Продано", називає ціну продажу лота за останньою найбільшою ціною, за якою виявлено намір придбати лот, номер переможця і викликає його для підписання протоколу, який ведеться під час торгів.

7.12. Переможець, який відмовився від підписання протоколу, позбавляється права на подальшу участь у торгах з продажу цього лота. До протоколу вноситься запис про відмову переможця від його підписання. У такому разі протокол підписується ліцитатором та представником Організатора земельних торгів у день проведення торгів (Коростенською міською радою   в особі міського голови) у день проведення торгів.

За наявності інших учасників, які виявили бажання придбати зазначений лот, ліцитатор відновлює торги за цим об'єктом у день проведення торгів. За умови відсутності таких учасників лот виставляється на повторні торги.

7.13. Після закінчення торгів за кожним лотом ліцитатор має право оголосити перерву на 15 хвилин.

7.14. У процесі проведення торгів Виконавець земельних торгів веде протокол, у якому зазначаються номер лота, стартова ціна та ціна продажу лота, відомості про переможця, номери рахунків, на які переможець повинен внести кошти за придбаний лот. У разі потреби до протоколу може вноситися й інша інформація.

Протокол підписується переможцем, ліцитатором та Організатором земельних торгів (Коростенською міською радою в особі міського голови) негайно після закінчення торгів за лотом у двох примірниках.

Один примірник протоколу видається переможцю.

7.15. Ліцитатор оголошує про завершення земельних торгів після підписання протоколу торгів.

7.16. Під час проведення земельних торгів Виконавцем земельних торгів ведеться їх відеозапис

Після підписання протоколу торгів Виконавець земельних торгів передає Організатору відеозапис торгів на електронних носіях.

 

Розділ 8. Встановлення та оприлюднення результатів земельних торгів

 

8.1. Земельні торги за лотом вважаються такими, що відбулися, після укладення договору купівлі-продажу або  користування земельної ділянки. Підставою для укладення договору купівлі-продажу земельної ділянки або користування  земельної ділянки є рішення Коростенської міської ради про продаж земельної ділянки або права її користування на земельних торгах та протокол земельних торгів по лоту, яким визначено переможця торгів.

У разі коли переможцем земельних торгів з продажу земельної ділянки або права її користування стає іноземна держава, іноземна юридична особа або спільне підприємство, підставою для укладання договору купівлі-продажу земельної ділянки є також згода Кабінету Міністрів України на продаж відповідної земельної ділянки.

8.2. Земельні торги по земельній ділянці можуть бути скасовані, визнані такими, що не відбулися або їх результати можуть бути анульовані.

8.3. Земельні торги до їх проведення скасовуються Організатором земельних торгів у разі надходження до нього документів, які тягнуть за собою внесення змін до землевпорядної та землеоціночної документації на земельну ділянку або встановлення заборони на її відчуження чи передачу в користування.

У разі надходження таких документів до Коростенської міської ради чи Організатора, Організатор забезпечує підготовку та оприлюднення повідомлення про виникнення підстав для скасування торгів. Також Організатор забезпечує підготовку проекту рішення Коростенської міської ради про скасування торгів, яке розглядається та приймається Коростенською міською радою.

 Прийняте рішення підлягає оформленню, а також підписанню  міським головою невідкладно – у день його прийняття. Відділ організаційного забезпечення діяльності міської ради передає підписане рішення Організатору у день його підписання.

Організатор забезпечує публікацію Повідомлення про скасування торгів не пізніше наступного дня після надходження до нього відповідного рішення, в тому самому порядку, що й оголошення про проведення торгів за винятком публікації у газеті «Іскоростень».

У разі скасування торгів Організатор у десятиденний строк після прийняття рішення про скасування торгів відшкодовує Виконавцю земельних торгів фактично здійснені витрати на підготовку до їх проведення, але не більше максимальної суми винагороди, що встановлена пунктом 1.14. розділу 1 цього Положення, а Виконавець земельних торгів повертає учасникам сплачені ними реєстраційні та гарантійні внески не пізніше п'яти банківських днів з дати скасування.

8.4. Земельні торги визнаються такими, що не відбулися, у разі:

а) відсутності учасників або наявності тільки одного учасника (крім проведення повторних торгів);

б) якщо жоден з учасників не запропонував ціну, вищу за стартову ціну лота;

в) відмови переможця від підписання протоколу із зазначенням результатів торгів.

Рішення про визнання торгів такими, що не відбулися, приймається Виконавцем земельних торгів у день їх проведення.

Земельні торги визнаються такими, що не відбулися, також у разі відмови Кабінету Міністрів України у погодженні продажу земельної ділянки іноземній державі, іноземній юридичній особі або спільному підприємству, які стали переможцями земельних торгів.

У такому випадку рішення про визнання торгів такими, що не відбулися, приймається Організатором земельних торгів.

8.5. Результати торгів анулюються Організатором земельних торгів у разі відмови переможця від укладення договору купівлі-продажу або договору користування земельної ділянки, а також можуть бути анульовані у разі несплати переможцем в установлений строк належної суми за придбаний лот.

Рішення про анулювання торгів приймається Організатором земельних торгів у п'ятиденний строк після виникнення підстави для анулювання.

У разі прийняття рішення про анулювання торгів або визнання їх такими, що не відбулися гарантійні внески не повертаються:

а) всім учасникам, якщо жоден з них не запропонував ціну, вищу за стартову ціну лота;

б) учаснику, який був відсторонений від участі в торгах ліцитатором за неодноразове порушення порядку проведення торгів;

в) переможцю, який відмовився від підписання протоколу із зазначенням результатів торгів;

г) переможцю у разі несплати ним в установлений строк належної суми за придбаний лот;

ґ) переможцю, який відмовився від укладення договору купівлі-продажу або договору  користування земельної ділянки.

8.6. У разі, якщо торги не відбулися або їх результати анульовано, повторні торги можуть бути проведені не раніше ніж через місяць і не пізніше ніж через шість місяців з дня проведення попередніх земельних торгів.

8.7. Повторні торги проводяться у порядку, встановленому для проведення торгів. До участі у повторних торгах не допускаються переможці попередніх торгів, які не сплатили в установлений строк належної суми за придбаний лот чи відмовилися від підписання протоколу із зазначенням результатів торгів.

8.8. Якщо торги визнано такими, що не відбулися, з підстави наявності лише одного учасника і для участі у повторних торгах зареєстрований лише той самий учасник, він має право придбати земельну ділянку або набути право оренди на  неї за стартовою ціною, визначеною відповідно  до пунктів 4.3. та 4.4. розділу 4 цього Положення;

8.9. Якщо торги на земельну ділянку, підготовлену до продажу права власності, в тому числі повторні, визнані такими, що не відбулися відділом архітектури, містобудування та земельних ресурсів  здійснюється підготовка до продажу права користування такої земельної ділянки на земельних торгах, а саме:

отримання витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель";

- встановлення розміру річної орендної плати за земельну ділянку відповідно до пункту  4.4. розділу 4 цього Положення;

- підготовка проекту рішення Коростенської міської ради про продаж права  користування цієї земельної ділянки на земельних торгах (окремими лотами).

Зазначений проект рішення розглядається Коростенською міською радою.

8.10. Організатор не пізніше п'яти робочих днів після проведення торгів розміщує на офіційних веб-сайтах центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин оголошення про результати торгів за кожним лотом, а також публікує цю інформацію у міській газеті «Іскоростень» із зазначенням:

 

а) місця розташування, розміру земельної ділянки та її кадастрового номера;

б) ціни продажу земельної ділянки або розміру річної орендної плати за орендне користування земельною ділянкою, визначених за результатами торгів;

в) строку користування земельною ділянкою;

г) цільового призначення земельної ділянки.

При розміщенні повідомлення про результати торгів на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин Організатор також  розміщує відеозапис торгів.

 

Розділ 9. Виникнення права власності на земельну ділянку у переможця аукціону.

9.1. Договір купівлі-продажу, користування земельної ділянки між Організатором земельних торгів і переможцем торгів укладається безпосередньо в день проведення торгів, крім випадків, коли переможцем земельних торгів стає іноземна держава, іноземна юридична особа або спільне підприємство.

У випадку, коли переможцем земельних торгів стає іноземна держава, іноземна юридична особа або спільне підприємство, необхідною підставою для укладення договору купівлі-продажу земельної ділянки також є наявність згоди Кабінету Міністрів України на продаж відповідної земельної ділянки. Договір купівлі-продажу земельної ділянки укладається після отримання погодження Кабінету Міністрів України про продаж земельних ділянок цим особам у випадках і в порядку, встановлених законодавством.

У разі відмови Кабінету Міністрів України у такому погодженні, переможець земельних торгів повідомляє про це Організатора та Виконавця земельних торгів.

9.2. У разі придбання переможцем кількох лотів договір купівлі-продажу земельної ділянки або користування укладається окремо на кожний з них.

9.3. Укладений договір купівлі-продажу або користування  земельної ділянки посвідчується нотаріально.

Для посвідчення договору купівлі-продажу або користування земельної ділянки нотаріусу подається протокол торгів з інформацією про земельну ділянку, відповідальність за достовірність якої покладається на Організатора.

Договір купівлі-продажу або користування земельної ділянки укладається згідно з вимогами Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, законів України «Про нотаріат», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про оренду землі», інших нормативно-правових актів та цього Порядку.

Відповідальність за повноту та достовірність поданих нотаріусу документів, необхідних для укладання та нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу або користування земельної ділянки, несе Переможець земельних торгів.

9.4. У разі продажу земельної ділянки комунальної власності або права користування на неї, Виконавець земельних торгів протягом семи банківських днів після закінчення торгів перераховує суму гарантійного внеску, сплаченого на його рахунок переможцем, на відповідні рахунки Організатора, відкриті в органах центрального органу виконавчої влади, утвореного для реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для зарахування надходжень від продажу земельних ділянок або прав на них, та перераховує гарантійні внески учасників, що не повертаються, на відповідні бюджетні рахунки, відкриті в органах центрального органу виконавчої влади, утвореного для реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для зарахування інших надходжень, крім суми винагороди, що підлягає сплаті Організатором Виконавцю земельних торгів відповідно до договору про проведення земельних торгів.

9.5. Ціна продажу земельної ділянки, а також річна плата за користування земельною ділянкою, право оренди якою набуто на торгах, підлягає сплаті переможцем не пізніше трьох банківських днів з дня укладення відповідного договору.

9.6. Право користування або власності на земельну ділянку, набуте за результатами проведення торгів, підлягає державній реєстрації в порядку, визначеному законом, після повної сплати коштів згідно договору купівлі-продажу або користування земельної ділянки.

9.7. Право власності на земельну ділянку виникає у переможця земельних торгів після його державної реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» виключно за умови повної сплати коштів за договором купівлі-продажу земельної ділянки та пені (у разі наявності).

 

 

 

Секретар міської ради                                                             В. Вигівський