ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

http://korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/pidpriyemnitstvo/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

vidkrite-misto/

http://korosten-rada.gov.ua/osobistiy-priyom-gromadyan-v-rezhimi-videozvyazku/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/novini-mista/plan-zahodiv-13288.html

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html

https://www.auc.org.ua/

https://gromconsult.rada-kor.gov.ua/uk

https://legalaid.gov.ua/
Календар

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI_na_zhkp1.pdf

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

/transport-dozor
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Заходи реформування пенсійної системи

Заходи реформування пенсійної системи

 

Незадовільний стан пенсійної системи свідчить про необхідність проведення пенсійної реформи. Основною метою якої є забезпечення достойного рівня життя громадянам, які протягом свого трудового життя сплачували пенсійні внески, не приховуючи своїх трудових доходів.

Основні проблеми пенсійної системи

• Україна відноситься до держав із старіючим населенням, що обумовлює систематичне погіршення співвідношення між громадянами працездатного і непрацездатного віку.

Довідково: В Україні 13,7 мільйона пенсіонерів. Зараз на            88 пенсіонерів припадає 100 осіб, що сплачують пенсійні внески, а в 2025р. 1 працюючий утримуватиме 1 пенсіонера. У 2050 р. вже буде 125 пенсіонерів на 100 працюючих.

• Низький рівень пенсій більшості осіб, що досягли пенсійного віку: понад дві третини пенсіонерів отримують пенсії до 1 тис гривень. У той же час, середній розмір спеціальнихпенсій щонайменше у 2,5 рази перевищує середній розмір пенсії призначеної на загальних умовах.

Незбалансований бюджет Пенсійного фонду. У 2010 році з держбюджету на покриття дефіциту бюджету Пенсійного фонду України виділено майже 27 млрд. гривень.

Видатки на пенсійне забезпечення вже сягнули 16,3 % ВВП. При цьому не слід забувати, що розмір пенсійних внесків становить 35 відсотків, що набагато вище, ніж в інших країнах Європи: Угорщина - 26,5, Франція -24%, Чехія - 28%, Швеція - 18,9%. Проте й цього недостатньо для покриття пенсійних видатків.

  На даний час існує розрив між розмірами пенсій жінок і чоловіків. Для жінок встановлено нижчу межу працездатного віку, вони мають меншу        тривалість стажу, заробітна плата жінок в середньому майже на 30 відсотків нижча ніж у чоловіків.

Середній розмір пенсії за віком у жінок становить в середньому 872,60гривень, у чоловіків - 1327,06 гривень. Отже, розмір пенсії за віком жінок вдвічі менший за розмір пенсії за віком чоловіків.

  Нинішній Уряд постав перед необхідністю збалансувати доходи і видатки Пенсійного фонду.                                                                                       

    Урядом підготовлено законопроект засадничими принципами якого визначено:

запровадження ІІ  рівня пенсійної системи:

   накопичувальна система загальнообов'язкового державного пенсійного страхування буде запроваджена в рік, в якому буде забезпечено бездефіцитність бюджету Пенсійного фонду України;

   учасниками цієї системи будуть особи, яким на дату запровадження системи виповнилося не більше 35 років;

• розмір страхового внеску на дату впровадження системи передбачається встановити у розмірі 2 відсотків із подальшим його щорічним підвищенням на один відсоток до досягнення 7 відсотків;

• адміністрування страхових внесків накопичувальної системи здійснюватиметься через Пенсійний фонд України. Через 2 роки після запровадження сплати страхових внесків до накопичувальної системи її учасники матимуть право обирати недержавні пенсійні фонди, в яких накопичуватимуться їх пенсійні кошти;

збільшити базу для нарахування єдиного соціального внеску

• підвищити максимальну величину, з якої з 1 січня 2011 р. буде справлятися єдиний соціальний внесок з 15 до 17 прожиткових мінімумів для працездатних осіб.

врегулювати пенсійне забезпечення держслужбовців пропонується

• обмежити максимальний розмір пенсії на рівні 12 розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (на сьогодні це 8808 гривень);

   для обчислення пенсії зменшити з 90 до 80 відсотків заробітну плату держслужбовців, яка є базою для призначення цих пенсій;

• достроково (за півтора року) призначена пенсія державним службовцям, депутатам, прокурорам, суддям буде виплачуватися лише непрацюючим пенсіонерам;

• на період роботи замість спеціальних проводити виплату трудових пенсій в розмірах, визначених за нормами Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування;

• призначати спеціальніпенсії особам, які мають право на пенсію зі зниженням пенсійного віку (чорнобильці, шахтарі), лише при досягненні загальновстановленого пенсійного віку, а до цього часу в розмірі — визначеному за нормами Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування;

  підвищити з 2013 р. пенсійний вік для чоловіків-державних службовців до 62 років. Цей вік буде граничним, інститут продовження перебування на державній службі буде скасовано.

Довідково: для осіб, що раніше отримали погодження на продовження перебування на державній службі до 65 років, погодження будуть чинними, вони обійматимуть свої посади до натягнення цього віку.

для працівників бюджетної сфери

• з метою покращення умов пенсійного забезпечення працівників бюджетної сфери (освіти, культури та охорони здоров'я) при виході на пенсію пропонується запровадити одноразову допомогу у розмірі 10 призначених їм пенсій.

для військовослужбовців

   період перебування на військовій службі буде збільшено з 20 до            25 календарних років,

Довідково: якщо раніше при досягненні 20 років вислуги особа мала право на 50% грошового забезпечення, а при продовженні служби за кожний додатковий рік до цього обсягу добавлялося ще по З%.

Після реформи при виході на пенсію військовослужбовці матимуть право на 65 % (50 % + 5 років х З %). Тобто для них по суті нічого не зміниться.

• строк служби буде визначатися лише у календарному обчисленні, пільгові (для окремих категорій військових) коефіцієнти будуть застосовуватися лише при визначенні вислуги років.

  при виході на пенсію і подальшому працевлаштуванні на цивільну роботу колишній військовослужбовець буде отримувати свою пенсію. Разом з тим, на час роботи та одержання зарплати пенсія таких працюючих пенсіонерів індексуватися не буде.

• допомога військовослужбовцям при виході на пенсію буде виплачуватися у раніше встановлених розмірах.

підвищити пенсійний вік для жінок:

   пропонується розпочати десятирічний етап збільшення пенсійного віку для жінок з 55 до 60 років на 6 місяців кожного року;

• як компенсатор на період підвищення віку пенсія жінок буде збільшуватися на 2,5 % за кожні півроку. За десять років розмір пенсії може зрости максимально на 25 відсотків.

удосконалити порядок призначення, перерахунку пенсій пропонується

  підвищити мінімально необхідний страховий стаж для одержання пенсії за віком з 5 до 15 років;

• для новопризначених пенсій підвищити нормативну тривалість страхового стажу для призначення пенсії за віком у мінімальному розмірі для жінок з 20 до 30 років та для чоловіків з 25 до 35 років;

  для призначення пенсії брати розмір середньої заробітної плати за три календарні роки, що передують року звернення за призначенням пенсії, а перерахунок пенсії проводити із середньої заробітної плати, з якої призначено (перераховано) пенсію;

  проводити перерахунки пенсій працюючим пенсіонерам, які отримують пенсію за вислугу років, тільки після досягнення пенсійного віку;

  проводити призначення пенсій із заробітної плати лише за даними персоніфікованого обліку.