ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

http://korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/pidpriyemnitstvo/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

vidkrite-misto/

http://korosten-rada.gov.ua/osobistiy-priyom-gromadyan-v-rezhimi-videozvyazku/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/novini-mista/plan-zahodiv-13288.html

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html

https://www.auc.org.ua/

https://gromconsult.rada-kor.gov.ua/uk

https://legalaid.gov.ua/
Календар

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI_na_zhkp1.pdf

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

/transport-dozor
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Зміни до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації актів цивільного стану та зміни щодо порядку державної реєстрації актів цивільного стану за заявами осіб, переміщених із зони АТО та АРК Крим

Зміни  до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації актів цивільного стану  та зміни щодо порядку державної реєстрації актів  цивільного стану за заявами осіб, переміщених із зони АТО та АРК Крим

Відповідно до статті 22 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», статті 5 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», пунктів 3 та 9 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 395, з метою забезпечення та захисту прав і законних інтересів громадян України у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та з метою забезпечення доступності адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану внесено зміни наказами Міністерства юстиції України  а«Про зміни до деяких наказів Міністерства юстиції України» від 12.06.2014  № 919/5, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України  13 червня 2014 р. за № 618/25395 та «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації актів цивільного стану» 13.06.2014  № 921/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2014 р. за № 626/25403, до:

1) Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5) а саме:

- змінено назву  «витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження згідно з частиною першою статті 135 Сімейного кодексу України для призначення допомоги на дітей одиноким матерям» на «витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України»;

 

 2). Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793 (із змінами):

  - «У зв’язку з неможливістю виконувати повноваження відділами державної реєстрації актів цивільного стану Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на тимчасово окупованих територіях проведення державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання за заявами громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території України, здійснюються відділами державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території.

 За заявами громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України, державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання здійснюють відділи державної реєстрації актів цивільного стану за місцем звернення»;

-  «У разі необхідності внесення змін до актового запису цивільного стану, що зберігається на тимчасово окупованій території України, цей запис попередньо поновлюється у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано відповідну заяву громадянами України, які проживають на тимчасово окупованій території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за фактичним місцем проживання, перебування громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за звернення заявника.

 За заявами іноземців, осіб без громадянства, громадян України, які проживають за кордоном, такий актовий запис цивільного стану поновлюється у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Печерського районного управління юстиції у місті Києві;

- «Якщо в актовому записі про народження відсутні графи «По батькові» та «Місце народження», що стосуються даних про дитину, то заявник може звертатися з питань доповнення актового запису про народження до відділу драцс за місцем складання актового запису, раніше можна було звертатись лише за місцем проживання заявника.

Отже, питання державної реєстрації актів цивільного стану за заявами осіб, переміщених із зони АТО та Автономної Республіки Крим, нормативно урегульовано.

Також, за принципом аналогії закону, вищенаведені положення застосовуються і при розгляді заяв осіб, які вимушені залишити місця проживання внаслідок обставин, пов’язаних з проведенням антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей, щодо державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання відділами державної реєстрації актів цивільного стану.

3. Абзац другий пункту 1 наказу Міністерства юстиції України від 19 січня 2012 року № 94/5 «Про встановлення порядку роботи по проставленню апостиля на документах про державну реєстрацію актів цивільного стану», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 січня 2012 року за № 94/20407 (із змінами), викласти в такій редакції:

 «термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, поданих для проставлення апостиля, у тому числі на яких неможливе проставлення відмітки головними управліннями юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим та в місті Севастополі у зв’язку з тимчасовою окупацією території України, - один робочий день.».

 

4. Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженій наказом Міністерства юстиції України від 24 липня 2008 року № 1269/5, зареєстрованій у Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року за № 691/15382 (зі змінами) (далі - Інструкція):

розділ III. Порядок видачі витягів з Реєстру

 Витяг з Реєстру видається реєстратором незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

 Витяг з Реєстру формується за допомогою програмного забезпечення Реєстру. У випадку тимчасової відсутності доступу до Реєстру витяги для отримання допомоги у зв’язку з народженням та для отримання допомоги на поховання формуються без використання Реєстру.

 Для отримання витягів з Реєстру реєстраторові подається заява (запит) про надання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

 Заява (запит) про надання витягу з Реєстру подається заявником особисто або шляхом надсилання поштою.

 Фізична особа під час особистого подання заяви (запиту) про надання витягу з Реєстру пред’являє паспорт громадянина України або паспортний документ та у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки.

 Для отримання витягів з Реєстру про своїх родичів на підставі метричних записів, які були складені понад 75 років тому, але включені до об’єднаних книг, загальний строк зберігання яких у відділі ще не минув, фізична особа не пред’являє документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки.

 Посадова особа державного органу, службова особа у разі особистого подання заяви (запиту) про надання витягу з Реєстру пред’являє службове посвідчення.

 Посадова особа державного органу, визначеного в абзаці четвертому пункту 16 Порядку, пред’являє паспорт громадянина України, а також довіреність, що підтверджує її повноваження на отримання витягу з Реєстру.

 До заяви (запиту) про надання витягу з Реєстру фізичною особою додається документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру в розмірі 73 гривні, що установлено постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1064 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян» (зі змінами). Реквізити для проплати:

Код класифікації доходів бюджету:

Отримувач коштів: Коростен. УК/м. Коростень/ 2201270                                      Рахунок отримувача № 31318300741006    

Код отримувача (ЄДРПОУ) - 37909251

ГУ ДКСУ у Житомирській області;

Банк отримувача: ГУ ДКСУ у Житомирській області

код банку отримувача - 811039

 Призначення платежу                     ЖИ 052200/41 відділ ДРАЦСГ по м. Коростеню

                                                                                       Коростенського  МРУЮ

                                                                                       За витяг з ДРАЦСГ

                                                                                       Загальна сума                         73,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час подання фізичною особою заяви (запиту) про надання витягу з Реєстру шляхом надсилання поштою справжність підпису на ній заявника, а також вірність копій паспорта громадянина України або паспортного документа та документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки, засвідчуються відповідно до Закону України «Про нотаріат».

 У цьому випадку документи надсилаються поштою з описом вкладення.

 У разі виявлення невідповідностей між документами, що були надіслані поштою, з описом вкладення до них, а також у разі відсутності копії паспорта громадянина України (паспортного документа) або документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки, про внесення плати за видачу витягу з Реєстру реєстратор повертає заяву (запит) про надання витягу з Реєстру разом з документами, що додаються до неї, поштою з описом вкладення.

 У разі подання заяви (запиту) про надання витягу з Реєстру шляхом надсилання поштою державними органами (посадовими особами), службовими особами підпис заявника скріплюється печаткою відповідного органу (службової особи).