ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

http://korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/pidpriyemnitstvo/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/novini-mista/plan-zahodiv-13288.html

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html

https://www.auc.org.ua/

https://gromconsult.rada-kor.gov.ua/uk

https://legalaid.gov.ua/
Календар

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI_na_zhkp1.pdf

/index.php?page=695

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

/transport-dozor

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Інформація про Центр з надання адміністративних послуг у місті Коростені

Центр з надання  адміністративних послуг у місті  Коростені

 

1.     Загальні відомості про Центр 

 

1.

Вид Центру

Міський

2.

Назва Центру

Центр надання адміністративних послуг  в місті Коростені

3.

Дата відкриття Центру

01.07.2013 року

4.

Розпорядчий документ органу про створення Центру (дата, номер, назва)

Рішення Коростенської міської ради від 06.06.2013 року № 1120 «Про створення Центру з надання адміністративних послуг у місті Коростені»

5.

Розпорядчі документи органу (дата, номер, назва), що утворив Центр, про:

затвердження положення про Центр

Рішення Коростенської міської ради від 06.06.2013 року № 1120 «Про створення Центру з надання адміністративних послуг у місті Коростені»

регламент роботи Центру

Рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 07.08.2013 року № 337 «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг у місті Коростені»  

затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр

Рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 16.01.2019 року № 16 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Коростені»

6.

Меморандум (узгоджене рішення) щодо надання через Центр адміністративних послуг, які надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями

Угода № 95 про співробітництво між Головним управлінням Держгеокадастру у Житомирській області та виконавчим комітетом Коростенської міської ради у сфері надання адміністративних послуг від 13.07.2017 року

7.

Організація надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна»

Так

8.

Організація надання адміністративних послуг адміністратором (у разі наявності)

Так

9.

Адреса Центру

11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Шевченка, 5

10.

Контактні телефони/факси, адреси електронних скриньок

Тел./факс (04142)50138,

тел. (04142)50125, (04142)50126, (04142)50142

E-mail: korosten-cnap@rada-kor.gov.ua 

11.

Адреса ВЕБ-сторінки в мережі Інтернет

www.korosten-rada.gov.ua (розділ  «Адміністративні послуги)

12.

Графік роботи Центру

Понеділок, вівторок, червер, п’ятниця – з 8-00 до 16-00, середа – з 8-00 до 20-00, субота – з 8-00 до 15-00

 

 2.     Відомості щодо приміщення Центру

 

1.

Наближеність приміщення до зупинки громадського транспорту

Автобусні зупинки на відстані 100 м

2.

Наявність паркінгу біля приміщення з достатньою кількістю місць для паркування транспортних засобів

Паркінг в наявності

3.

Облаштування пандусом входу до приміщення

Облаштовано

4.

Характеристика приміщення:

окреме приміщення/частина приміщення

окреме приміщення

кількість поверхів, наявність ліфту

1 поверх

зонування приміщення на «відкриту» та «закриту» частини

так

наявність у «відкритій» частині»:

 

- інформаційного холу та рецепції; так
- зони очікування; так
- зони обслуговування так
наявність приміщення для зберігання документів, у тому числі для зберігання бланків документів та документів суворого обліку (звітності) так
   
 
 
 
 

5.

Наявність книги скарг та пропозицій у Центрі

В наявності

 

 3.     Відомості щодо облаштування Центру з використанням інформаційних технологій 

 

1.

Наявність інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв та необхідних для отримання адміністративних послуг документів

 

2.

Наявність інформаційних боксів (терміналів), їх кількість

 

3.

Наявність електронної системи керування чергою

 

4.

Наявність вільного доступу до мережі Інтернет для суб’єктів звернень

 

 

 4.     Адміністративні послуги, які надаються через Центр 

 

Загальна кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр, з них:

1.

адміністративні послуги, що надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади, та їх посадовими особами, уповноваженими відповідно до закону надавати адміністративні послуги

 41

2.

адміністративні послуги, що надаються обласними, районними, районними у містах Києві та Севастополі, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями (їх структурними підрозділами)

 

3.

адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування (їх виконавчими органами)

 63

 

 5.     Відповідальні особи, за організацію діяльності Центру 

 

Прізвище, ім’я та по батькові; посада; контактні телефони/факси; адреси електронних скриньок осіб, які є відповідальними за роботу Центру:

1.

керівника Центру

Іванова Оксана Анатоліївна – начальник Центру надання адміністративних послуг

тел./факс (04142)50146

е-mail: korosten-cnap@rada-kor.gov.ua

2.

адміністраторів

Безкоровайна Юліанна Леонідівна - тел. (04142)50125

Поліновська Юлія Вікторівна - тел. (04142)50126

Петренко Олена Петрівна - тел. (04142)50142

Чикалова Галина Михайлівна – тел. (04142)50126

е-mail: korosten-cnap@rada-kor.gov.ua

3.

інших відповідальних осіб (у разі наявності)

Охрімчук Андрій Валерійович – керуючий справами виконкому

тел. (04142) 96379

 

Начальник Центру: Іванова Оксана Анатоліївна



Адміністратори:

Безкоровайна Юліанна Леонідівна

 

 

Поліновська Юлія Вікторівна


Чикалова Галина Михайлівна

 

Петренко Олена Петрівна

  

Галерея зображень