ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/novini-mista/plan-zahodiv-13288.html

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html

https://www.auc.org.ua/

https://gromconsult.rada-kor.gov.ua/uk
Календар

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI_na_zhkp.pdf

/index.php?page=695

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

/transport-dozor

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Засідання Клубу молодого вихователя
31.10.2018

30 жовтня 2018 року на базі дошкільного навчального закладу №21 відбулося засідання Клубу молодого вихователя з проблеми: «Професійно значущі якості особистості педагога дошкільного закладу». Під час семінару – практикуму з елементами тренінгу керівник клубу Павловська Л.І. вчила учасників спрогнозувати результати удосконалення власних професійно значущих якостей, їх вплив на покращення якості освітнього процесу в цілому; усвідомити значення власного професійного іміджу.

Практичний психолог Кирилюк М.С. висвітлила такі важливі питання, як сучасні психолого-педагогічні підходи до професійної діяльності вихователів, фактори, що впливають на професійний розвиток педагога, етапи професійного становлення, функції діяльності, етика та професійний імідж вихователя.

Учасники засідання заповнили діагностичну картку «Професіограма вихователя» з метою навчитися виділяти професійно значущі якості і характеристики особистості педагога.

Молоді колеги із задоволенням виконували запропоновані практичним психологом вправи: «Мій автопортрет» за методикою Макса Люшера; «Займи позицію» за методикою польських психологів; «Мотивація до успіху» за методикою, розробленою Т.Елерсом. А за допомогою вправи «Зовнішність педагога» та гри «Одягни вихователя» вихователі мали  можливість закріпити отримані знання про відповідність одягу педагога як еталона, зразка для наслідування дітьми.

В кінці заходу всі учасники заповнили міні-анкети щодо ефективності і корисності їх участі в засіданні Клубу молодого вихователя та отримали пам’ятку «Якості особистості педагога».