ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/the-executive-authorities/management-and-offices/viddil-ohoroni-zdorovya/na-vikonannya-punktu-4-protokolu-naradi-kabinetu-minimtriv-ukrayini-z-pitan-zabezpechennya-gromadyan-likarskimi-zasobami-ta-medichnimi-virobami/

http://korosten-rada.gov.ua/news/kultura/zaproshuyemo-vidvidati-vistavu-vin-moya-sestra.html
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Слідами прямого ефіру
31.01.2018

На виконання розпорядження міського голови № 1 від 04.01.2018 р. «Про заходи щодо забезпечення виконання запитів і пропозицій, які надійшли від громадян під час прямого телеефіру 28.12.17 р.» виконавчий комітет Коростенської міської ради надає інформацію:

1.     Розглянути можливість впорядкування території та облаштування асфальтного покриття по вул. Воровського, вул. Тюлєніна, пост Південний (проїзд до заводу ЗБШ), переїзд до вул. Ватутіна-Корольова.

 Однією з проблем в сфері благоустрою нашого міста є те, що з354,3 кмміських доріг тільки113,7 км– дороги з асфальтовим покриттям. У зв’язку з обмеженістю коштів в місцевому бюджеті, на жаль, немає можливості одразу виділити достатньо коштів для проведення асфальтування всіх вулиць, які цього потребують.

В 2018 році асфальтування об’єктів вулично-дорожньої мережі буде проводитись в межах коштів, передбачених видатками міського бюджету. Першочергово буде проводитись ремонт вулиць із значним рухом автомобільного транспорту. При формуванні переліку об’єктів, фінансування яких буде здійснюватись у поточному році, пропозиції щодо асфальтування вул. Ковельська (Воровського), вул. Тюлєніна, Південний пост (проїзд до заводу ЗБШ), переїзд до вул. Михайла Стельмаха (Ватутіна) – Корольова будуть розглядатись.

2.     Вивчити питання проведення освітлення по вул. Воровського, 17.

 За інформацією КВГП, станом на 23.01.2018 р. вуличне освітлення по вул. Воровського, 17 відновлено.

 3.     Дати роз’яснення щодо функціонування довідкової служби 109.

 Інформаційно-довідкові послуги за номерами 109, 1509 є платними.  За скороченим номером 109 надається довідка, коли абонент  називає адресу абонента, прізвище, ім’я, по-батькові, або повну юридичну назву установи, чий телефон потрібно знайти.

Пошук та надання інформації щодо номерів телефонів за неповними даними абонентів (неповні дані – це запит номеру абонента по повній юридичній назві або прізвищу, ім’ям та ім’ям по-батькові, але з відсутніми даними про точну адресу реєстрації абонента) здійснюється, коли абонент дзвонить за скороченим номером 1509.  За наявності технічної можливості, за номером 1509 надаються інші контент-послуги.

Тарифи на довідкові послуги за скороченими номерами 109 та 1509 для абонентів (фізичних та юридичних осіб) мереж фіксованого телефонного зв’язку ПАТ «Укртелеком». 

Довідкові послуги 109 - 5 грн.

Інформаційно-довідкові послуги 1509 - 7 грн.

 

   

 

 

 

 

 

 Графік роботи «Інформаційно-довідкових послуг 109 та 1509»:

  • Пн-Пт – 07:30-20:00.
  • Сб – 09:00-17:00.
  • Нд та святкові дні – вихідні

4.     Перевірити вартість обслуговування житла.

Рішеннями 14 сесії Коростенської міської ради від 18.05.2017 року №№ 674, 675, 676 було розпочато процедури ліквідації КВЖРЕПів №№ 2, 3, 4. Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по всьому житловому фонду міста почало надавати КВЖРЕП № 1, крім тих будинків, які  самостійно визначились з формою управління своїм будинком – або створили ОСББ, або обрали собі управляючу кампанію.

Рішенням виконавчого комітету від 19.07.2017 р. № 303 КВЖРЕПу № 1 було надано дозвіл застосовувати тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, які були затверджені для КВЖРЕП №№ 2, 3, 4 по тим будинкам, які підприємство почало обслуговувати з 01.08.2017 року.

Теоретично, при реорганізації КВЖРЕПів за рахунок того, що відбулось зменшення адміністративних і накладних витрат, тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій мали б бути перераховані в бік зменшення. Однак через те, що в той же час зростала вартість електроенергії, підвищився розмір мінімальної заробітної плати, відбулось подорожчання паливно-мастильних та інших матеріалів, цього не відбулось.

 5.     Вивчити питання оформлення соціальної картки коростенця.

Відповідно до Положення про Єдиний Державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117, управління веде облік осіб пільгової категорії населення, які зареєстровані в місті Коростень та яким передбачено надання пільг.

Відшкодування пільг проводиться на підставі розрахунків, які подаються підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг. Щомісячно проводиться звірка в електронному вигляді за допомогою ліцензійованої програми Міністерства соціальної політики. Контроль та нагляд за розрахунками відбувається належним чином.

Запровадження «Соціальної картки коростенця» є дороговартісним проектом, фінансування якого додатково обтяжить місцевий бюджет, та буде відволікати кошти, які могли б бути спрямовані на розвиток власної інфраструктури та інші потреби населення міста.

Започаткування даного проекту буде можливо, лише, у разі, залучення коштів грантів міжнародних організацій, спрямованих на соціальну підтримку мешканців м. Коростеня.

6.     Перевірити стан ливневої каналізації в підвальному приміщенні буд. 72 по вул. Грушевського.

За інформацією КВЖРЕП № 1, працівниками підприємства неодноразово проводились обстеження підвального приміщення житлового будинку по вул. Грушевського, 72. За висновками фахівців, дренажна система в підвальному приміщенні не забезпечує належного водовідведення в зв’язку з регулярними засміченнями зовнішніх каналізаційних колодязів, внаслідок чого каналізаційні стоки потрапляють в підвальне приміщення будинку. Головною причиною численних заторів в мережі каналізації є порушення мешканцями будинку правил користування каналізаційною системою, а саме скидання до каналізаційної системи значної кількості харчових та побутових відходів.

Огляд та прочищення дренажних колодязів будинку працівниками підприємства виконуються щоквартально. Чергове планове прочищення колодязів буде проведено в лютому поточного року.

7.     Розглянути можливість облаштування прибудинкової території (вул. Шолом-Алейхема, 71-А, вул. Грушевського, 72-А, вул. Франка, 7-А).

Видатками міського бюджету на 2018 рік передбачені кошти на асфальтування прибудинкових територій в сумі 400,0 тис.грн. При формуванні переліку об’єктів, фінансування яких буде здійснюватись у поточному році, пропозиції щодо асфальтування прибудинкових територій житлових будинків по вул. Шолом-Алейхема, 71-а, вул. Грушевського, 72-а та І. Франка, 7-а будуть розглядатись.  

8.     Відновити люки по вул. Грушевського, 72.

Працівниками комунальних підприємств було проведено обстеження колодязів біля житлового будинку по вул. Грушевського, 72 та встановлено, що всі колодязі, які перебувають на балансі комунальних підприємств, накриті люками.

9.      Розглянути можливість буріння свердловин для питної води. 

В різних районах нашого міста в 90-х роках минулого століття вже проводились роботи з буріння свердловин для видобутку питної води. Однак проведені лабораторні дослідження відібраних проб показали, що ця вода не може використовуватись як питна через занадто високий вміст заліза. Доведення води зі свердловин до вимог гігієнічних норм потребує впровадження значних технологічних та енерговитратних заходів, таких як облаштування систем доочистки води фільтрами знезалізнення та дезінфекція бактерицидними лампами, що вплине на вартість цієї води, яка в декілька разів перевищить вартість води з централізованих джерел водопостачання.

Крім того, як показали дослідження, запасів підземної води в пробурених на території міста свердловинах недостатньо, і щорічно спостерігається падіння їх рівнів.