ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten.in.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Поліцейські застерігають від інтернет-шахраїв
23.11.2017

Тривають спеціальні заходи поліції з виявлення шахраїв, які ошукують людей за допомогою Інтернет-мережі. Водночас правоохоронці нагадують користувачам всесвітньої павутини про необхідність дотримання простих правил безпеки. Будьте уважними та не довіряйте незнайомиміпідозрілим ресурсам.

Поліцейські узагальними найбільш типові та поширені схеми ошуканств з використанням електронно-обчислювальної техніки та сформулювали поради для жителів області, що допоможуть їм уникнути шахрайства.

Тож рекомендуємо:

1. Нікому не повідомляти свій ПІН-код і номер карти, навіть особам, які по телефону називаються працівниками банку.

2. Не носити ПІН-код в гаманці чи в мобільному телефоні.

3. У разі втрати (крадіжки) карти негайно зателефонувати до банківської установи для її блокування. Теж саме необхідно зробити, якщо картка залишилась в банкоматі та не видається держателю.

4. Підключити послугу «SMS-банкінг» та відслідковувати всі свої фінансові операції.

5. Установити щоденний ліміт видачі коштів по картковому рахунку.

6. При здійсненні розрахунків в мережі Інтернет користуватися перевіреними сайтами (тобто такими, де використовується захищений протокол https://).

7. На комп’ютерах використовувати актуальне антивірусне програмне забезпечення.

8. Здійснювати розрахунок платіжною карткою в кафе, ресторанах, магазинах, тощо – лише особисто або при візуальному контролі (тримати картку в полі зору).

9. При отримані коштів в банкоматі звертати увагу на його зовнішній вигляд, наявність чужорідних або сторонніх предметів (так званих «накладок»). У разі виникнення підозри - відразу телефонувати до банківської установи та повідомляти про свої сумніви.

10. При надходженні телефонного дзвінка (СМС-повідомлення) про блокування платіжної картки чи наявності невідомої раніше заборгованості перед банком від осіб, які назвалися працівниками банку, – НЕ ПОВІДОМЛЯТИ їм жодної інформації про свою платіжну картку (ПІН-код, CVV номер, строк дії картки, слово-пароль тощо). У разі необхідності – особисто звернутись до банківської установи для з’ясування всіх обставин або передзвонити за номером, що вказаний на картці.

11. У разі отримання СМС-повідомлень про «перемоги» в конкурсах, розіграшах у жодному разі нікуди не перераховувати кошти, а негайно повідомляти про такі «пропозиції» правоохоронні органи. Пам’ятайте, що нині це одна з найбільш розповсюджених схем шахрайств.

Водночас сподіваємось на ваше розуміння та підтримку в інформуванні поліцейських про відомі вам факти шахрайських дій в мережі Інтернет. Надана Вами інформація є важливою для наших працівників для оперативного реагування на правопорушення та подальшого розкриття злочинів.

 

              Олена Волковська,  речник Коростенського відділу поліції