ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/the-executive-authorities/management-and-offices/viddil-ohoroni-zdorovya/na-vikonannya-punktu-4-protokolu-naradi-kabinetu-minimtriv-ukrayini-z-pitan-zabezpechennya-gromadyan-likarskimi-zasobami-ta-medichnimi-virobami/

http://korosten-rada.gov.ua/news/kultura/zaproshuyemo-vidvidati-vistavu-vin-moya-sestra.html
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Реорганізація органів Пенсійного фонду України
26.09.2018

Реорганізація органів Пенсійного фонду України

22 серпня 2018 року уряд ухвалив постанову, згідно якої буде здійснено реорганізацію органів Фонду в 15 областях, в т.ч. в Житомирській області.

Пенсійний фонд України в Житомирській області, як і раніше, працюватиме за принципом поділу на фронт–офіс і бек–офіс.

Фронт–офіси будуть розміщені у кожній адміністративно– територіальній одиниці області і будуть працювати з громадянами та усіма відвідувачами що звертаються за пенсійними послугами.

Бек–офіс буде діяти на рівні області та виконувати обслуговуючу роботу (кадри, бухгалтерія, юристи).

Чіткий розподіл на фронт– і бек–офіс дає змогу приймати людей незалежно від місця проживання та протягом усього робочого часу. Фронт–офіс перетворюється по суті на сервісний центр у якому будуть надавати повний набір послуг Пенсійного фонду, а документи, заяви від громадян опрацьовуватимуть у бек–офісі.

Сервісні центри створюються на базі відділень Пенсійного фонду. По області їх 25, в тому числі й в м. Коростень по вул. Грушевського, 16/1.

Для отримання послуг Пенсійного фонду, не виходячи з дому створено портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua. Тут, у своєму особистому кабінеті, людина може отримати 15 із 30 видів послуг, що надає Фонд. Наприклад, застрахована особа може дізнатися про свій страховий стаж, пенсіонер – побачити розмір пенсії та як її обчислено. Окрім того, запроваджено новий сервіс щомісячного отримання СМС з інформацією про зарахування певного місяця роботи до страхового стажу та про сплату / несплату роботодавцем єдиного соцвнеску. А за допомогою QR–коду через веб–портал можна отримати форму ОК–5, довідку про розмір пенсії тощо. Щоб стати повноцінним користувачем цього ресурсу, треба звернутися в найближче відділення Пенсійного фонду і написати заяву. Без цієї процедури можна обійтися, якщо є електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Водночас ще є послуги, отримати які можна тільки за умови особистого звернення в сервісні центри Фонду. Наприклад, подати заяву щодо призначення, поновлення пенсії чи про проведення її виплати за новим місцем проживання. Але технології не стоять на місці, і можливо, що в разі запровадження електронної трудової книжки та сервісів ідентифікації і ці пенсійні питання можна буде вирішити дистанційно.

  

Інформацію надала начальник Коростенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області Марія Мурга