ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/the-executive-authorities/management-and-offices/viddil-ohoroni-zdorovya/na-vikonannya-punktu-4-protokolu-naradi-kabinetu-minimtriv-ukrayini-z-pitan-zabezpechennya-gromadyan-likarskimi-zasobami-ta-medichnimi-virobami/

http://korosten-rada.gov.ua/news/kultura/zaproshuyemo-vidvidati-vistavu-vin-moya-sestra.html
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Державній службі - 100 років
23.06.2018

Роль державної служби у процесі становлення України як суверенної, незалежної, демократичної та правової держави, в України відзначать 100-річчя запровадження державної служби.

Як окремий інститут національної держави державна служба в її нинішньому розумінні (зі статусом державних службовців, урегульованим законом, з уповноваженнями цих посадових осіб на здійснення функцій держави, а також отриманням ними заробітної плати з державного бюджету) з'явилася 1918 року - за Гетьманату Павла Скоропадського, часів спроб у XX столітті побудови на теренах наших земель незалежної Української Держави.

З метою створення професійного державного апарату у часи гетьманату Скоропадського було прийнято та значною мірою впроваджено, у доповнення до Закону про тимчасовий державний устрій, низку системних законів, які вперше в історії України на законодавчому рівні закріпили засади інституту державної служби та закладали основу сучасної державної служби.

Чільне місце тут займає Закон про урочисту обітницю урядовців і суддів та присягу військових на вірність Українській Державі від 30 травня 1918 року, у якому закладено один із головних механізмів, що став невід'ємним атрибутом вступу на державну службу — складання присяги. При цьому присяга не була лише символом — вона була обов'язковою умовою набуття статусу державного службовця.

Наступний акт — Закон про нормальний розпис утримання службовців у центральних урядових установах цивільних відомств від 26 червня 1918 року запроваджував в Українській Державі аналог нинішньої системи категорій посад та рангів державних службовців — систему класів посад та рангів, пенсії урядовців, а також схему посадових окладів. Важливо, що уже тоді заробітна плата державних службовців, у кращих нинішніх європейських адміністративних традиціях, встановлювалась законом.

Іще одним важливим документом, ухвалений 24 липня 1918 року, став Закон про порядок призначення на урядову службу. У добу Української Держави 1918 р. було прийнято близько 400 нормативно-правових актів, різних за статусом, для врегулювання нових суспільних відносин.

Вперше врегульовано взаємовідносини держави з громадянами (був прийнятий закон про громадянство), організовано дієву державну владу та державну службу.

Що стосується визначення статусу, місця та ролі державної служби в ті часи, то потрібно зазначити, що вирішення цих питань відбувалося досить системно та професійно. Був визначений реєстр державних посад, зв'язок службовця з державою, порядок призначення та звільнення, започаткування та ведення службово-посадових реєстрів, а також який спеціальний орган був відповідальний за організацію та супроводження державної служби в Українській Державі.

Еволюція розвитку державного управління та державної служби в Україні мала надзвичайно складний і неоднорідний характер, обумовлений постійною зміною політичного життя.

Сьогодні державна служба має забезпечити розумно організоване, демократичне, правове та результативне державне управління шляхом професіоналізації корпусу державних службовців, є необхідним елементом усіх управлінських процесів у державі. Функції, притаманні державній службі як суспільному інституту, відображають її роль і призначення в суспільстві. Вона має забезпечити ефективне функціонування всіх трьох гілок влади, з її допомогою можуть бути реалізовані інтереси, права і свободи громадян.

Інструментом організації державної служби є система законодавчих та нормативно-правових актів, і це перш за все Конституція України, Закон України «Про державну службу», а також інші законодавчі акти, укази і розпорядження Президента України, документи Кабінету Міністрів України, які як програмно-цільові документи визначають основні засади формування системи кадрового забезпечення державної служби.

Інститут державної служби України започатковано з прийняттям Закону України "Про державну службу", який набрав чинності 1 січня 1994 року (на сьогодні чинний Закон України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу»).

Отже, державна служба — це механізм забезпечення стабільності, надійності конституційного устрою та надання державному управлінню організованості, компетентності і професіоналізму. В системі владних відносин вона виступає одним із головних чинників формування цивілізованої державності, об'єднання зусиль гілок влади, створення кадрового потенціалу професіоналів для роботи в органах державного управління.

Державні службовці покликані професійно виконувати практичні завдання щодо забезпечення соціально-політичних і правових передумов відносин громадян з державними інститутами.

                      За матеріалами  ГУ ДФС у Житомирській області