ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten.in.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/ogoloshennya/plan-zahodiv-v-misti-korosteni-na-tizhden-(25-06-30-06-2018r-).html
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Економіка
  • Підтримка розвитку підприємництва в рамках польсько-української співпраці
    9.07.2018
    Починаючи з 2014 року в рамках польсько-української співпраці місто Коростень стало учасником трьох проектів, спрямованих на підтримку розвитку підприємництва.
  • Відшкодування відсоткових ставок з обласного бюджету
    6.07.2018
    Оголошується конкурс бізнес-проектів у рамках реалізації Порядку часткового відшкодування з обласного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації бізнес-проектів (далі - Порядок), затвердженого рішенням Житомирської обласної ради від 21.12.2017 № 868, додаток 7(зі змінами, затвердженими рішенням обласної ради від 31.05.2018 №1022). Порядок визначає умови та механізм надання фінансової підтримки суб'єктам малого і середнього підприємництва в рамках Програми економічного і соціального розвитку Житомирської області на 2018 рік шляхом часткового відшкодування з обласного бюджету відсоткових ставок за кредитами, що надаються банківськими установами на реалізацію бізнес-проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва.  Претенденти на отримання відшкодування частини відсоткової ставки за кредитами повинні відповідати наступним вимогам:   - зареєстровані на території Житомирської області. - не мають заборгованості перед державним і місцевими бюджетами зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів. - реалізують бізнес-проекти, спрямовані на створення нових робочих місць. - працюють у межах видів діяльності, визначених Порядком, та отримали кредити на розвиток підприємницької діяльності.   Банками - партнерами даної програми є: ПАТ КБ «ПриватБанк», АТ «Ощадбанк», ПАТ «Укрексімбанк», ПАТ АБ «Укргазбанк», ПАТ «Кредобанк», ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» та інші, які долучяться до партнерства.   Детальні умови участі у конкурсі, зразок заявки на участь у конкурсі на отримання часткового відшкодування з обласного бюджету відсоткових ставок за кредитами, що надаються банківськими установами на реалізацію  бізнес - проектів у рамках Програми економічного і соціального розвитку Житомирської області на 2018 рік та перелік документів, які подаються суб’єктами підприємництва розміщено на сайті департаменту агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації.  Зазначені документи учасникам конкурсу необхідно подати до департаменту агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської обласної державної адміністрації  до 01.08.2018 року*,  за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, каб. 206.  Опрацювання заявок та бізнес-проектів буде проведено протягом 10-ти робочих днів після закінчення терміну подачі документів.   Детальну інформацію також можна отримати за телефонами: (0412) 47-44-37, 47-44-92 та в банках - партнерах Програми». _____________________________ * Участь у конкурсі можуть приймати суб’єкти підприємництва, які отримали кредити у 2018 році. 
  • Відзначення кращих підприємців року
    6.07.2018
    Щороку в місті Коростені проводиться конкурс «Кращий підприємець року». Метою конкурсу є виявити та визначити підприємців, які  своїми досягненнями, лідерськими якостями внесли вагомий внесок в економічне та соціальне життя міста. У конкурсі можуть приймати участь фізичні особи - підприємці та підприємства всіх форм власності. Переможців конкурсу визначає координаційна рада з питань розвитку підприємництва, до складу якої входять представники об’єднань підприємців та державних структур. Всі хто має бажання висловитись щодо можливих претендентів на участь у конкурсі, просимо надсилати свої пропозиції на електронну пошту управління економіки kor.ekonom@ukr.net до 11.07.2018 року.
  • Керуюча компанія для індустріального парку «Коростень»
    27.06.2018
    Конкурс з вибору керуючої компанії індустріального парку «Коростень» відбувся.
  • Вступив в дію новий Закон України «Про приватизацію державного і комунального майна» № 2269-VIII від 18.01.2018р.
    18.06.2018
    Вступив в дію новий Закон України «Про приватизацію державного і комунального майна» № 2269-VIII від 18.01.2018р.                           Надаємо  роз’яснення, як буде діяти новий Закон.          Закон визначає: термінологію, принципи приватизації, об'єкти та суб'єкти приватизації, ознаки об'єктів, що не підлягають приватизації.           Приватизація комунального майна здійснюється органами місцевого самоврядування.           Суб’єктами приватизації є місцеві ради, органи приватизації територіальних громад, покупці.        І.Визначений Законом порядок  приватизації комунального майна передбачає: формування та затвердження переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації; публікація даного переліку на офіційному сайті міської ради та в електронній торговій системі (протягом 5 робочих днів); прийняття рішення розпорядженням міського голови про приватизацію об’єкта комунальної власності; проведення інвентаризації і оцінки; прийняття рішення розпорядженням міського голови про завершення приватизації (завершення відбувається з моменту продажу об’єкта нерухомого майна та відповідно реєстрації права власності на покупця).    ІІ.Ініціювати приватизацію об'єктів комунальної власності можуть: орган приватизації (управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради, далі- Орган приватизації); покупці.       Перелік об’єктів, що підлягають приватизації ухвалюється міською радою. У разі необхідності включення нових об’єктів до переліку, таке включення відбувається шляхом прийняття окремих рішень по кожному об’єкту майна.       Орган приватизації припиняє приватизацію об’єкта приватизації у  випадку ухвалення місцевою радою рішення про скасування попереднього рішення про приватизацію відповідного об’єкта комунальної власності.     ІІІ. Приватизація комунального майна здійснюється шляхом:      1) Продажу об’єктів комунальної власності на аукціоні, у тому числі:        - аукціоні з умовами;        - аукціоні без умов;        - аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого             подання цінових пропозицій;         - аукціоні із зниженням стартової ціни;         - аукціоні за методом вивчення цінових пропозицій;       2) Викупу об’єктів приватизації комунальної власності переданих в оренду.       Орендар одержує право на викуп орендованого майна (будівлі, споруди, нежитлового приміщення) за ціною, визначеною за результатами незалежної оцінки, якщо: орендар здійснив поліпшення орендованого майна, які неможливо відокремити від об’єкта без заподіяння йому шкоди, в розмірі не менш, як 25% ринкової вартості майна, визначеної суб’єктом оціночної діяльності для цілей оренди майна; орендар отримав письмову згоду орендодавця на здійснення невід’ємних поліпшень, які надають йому право на приватизацію майна шляхом викупу; невід’ємні поліпшення здійснені в межах трирічного строку з дати визначення ринкової вартості майна для цілей укладання договору оренди або для цілей продовження договору оренди; здійснення і склад невід’ємних поліпшень, у тому числі невід’ємний характер поліпшень, підтверджені висновком будівельної експертизи, а вартість невід’ємних поліпшень, підтверджених висновком будівельної експертизи, визначена суб’єктом оціночної діяльності; орендар належно виконує умови договору оренди та не має заборгованості з орендної плати; договір оренди є чинним на момент приватизації.       Порядок надання згоди орендодавця на здійснення невід’ємних поліпшень визначається місцевою радою.       Орендар, який виконав вказані умови, має право на приватизацію об’єкта шляхом викупу.       У разі якщо Органом приватизації прийнято рішення про приватизацію не шляхом викупу, а на  аукціоні з умовами щодо компенсації орендарю невід’ємних поліпшень, вартість таких поліпшень компенсується покупцем.        Ціна продажу об’єкта приватизації зменшується на суму компенсації невід’ємних поліпшень.        Якщо покупцем об’єкта приватизації стає орендар, вартість невід’ємних поліпшень зараховується йому під час остаточного розрахунку за об’єкт приватизації.         Договір оренди зберігає чинність для нового власника приватизованого майна, а в разі якщо покупцем переданого в оренду об’єкта державного майна є орендар, дія відповідного договору припиняється з дня, за яким об’єкт оренди переходить у його власність. IV.Оприлюднення інформації про приватизацію        Закон визначає, що обов’язковому оприлюдненню підлягають  переліки об’єктів, що підлягають приватизації та інформація про об’єкти, щодо яких прийнято рішення про приватизацію.        Основними вимогами до інформації про результати продажу об’єктів комунальної власності є - (дані про покупця: для фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові; для юридичної особи – назва; ціна, за якою придбано об’єкт приватизації).        Інформація підлягає опублікуванню в газеті «Іскоростень», а також на офіційному сайті міста Коростеня http://korosten-rada.gov.ua, в електронній торговій системі протягом 10 робочих днів після прийняття рішення розпорядженням міського голови про завершення приватизації.      V.Фінансові відносини щодо приватизації       Покупець, який підписав договір купівлі- продажу сплачує ціну не пізніше, ніж протягом 30 днів з дня підписання договору. За несплату коштів протягом 30 днів нараховується неустойка. Несплата коштів протягом 60 днів з дня укладання договору купівлі-продажу є підставою для розірвання такого договору.       Кошти, одержані від продажу, зараховуються до місцевого бюджету.       Право власності на об’єкт приватизації переходить до покупця після сплати в повному обсязі ціни продажу об’єкта разом з неустойкою (у разі її нарахування).       Приватизація окремо стоячої будівлі, розташованої на земельній ділянці, яка перебуває в оренді або постійному користуванні третьої особи, є підставою для дострокового припинення договору оренди з такою третьою особою (припинення її права постійного користування) в частині земельної ділянки, необхідної для обслуговування і використання приватизованого об’єкта за призначенням.              Власник такої земельної ділянки зобов’язаний укласти договір оренди з покупцем об’єкта приватизації, що є окремо стоячою будівлею, відповідно до Земельного кодексу України, у тримісячний строк з моменту реєстрації покупцем права власності на об’єкт приватизації.       У разі, якщо право користування земельною ділянкою, на якій розміщено об’єкт приватизації, не оформлено, оформлення прав на земельну ділянку має відбутися у шестимісячний строк з моменту реєстрації покупцем права власності на об’єкт приватизації.       Контроль за виконанням умов договору купівлі-продажу, укладеного з переможцем аукціону, та викупу об’єктів приватизації здійснює Орган приватизації місцевої ради.       Строк виконання зобов’язань, визначених у договорі купівлі-продажу, крім мобілізаційних завдань, не повинен перевищувати п’яти років.       Особи, які придбали єдині майнові комплекси, є правонаступниками їх майнових прав (крім права постійного користування земельною ділянкою).                  VI.Спори щодо приватизації комунального майна, вирішуються Господарським судом у порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України.       Строк позовної  давності: для звернення з позовом про визнання недійсними результатів приватизації об’єкта комунальної власності або договору купівлі-продажу об’єкта становить три роки; для звернення з позовом про відмову в затвердженні протоколу аукціону, визнання недійсними результатів приватизації об’єкта малої приватизації або договору купівлі-продажу об’єкта малої приватизації становить три місяці;  для звернення з позовом про оскарження рішення Органу приватизації про недопущення до участі в аукціоні або про не укладення договору купівлі-продажу з переможцем аукціону складає один місяць з дня оприлюднення результатів аукціону.  
  • 13.06.2018
    Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради та ГО «Агенція регіонального розвитку» інформують, що продовжується  реалізація проекту «Школа підприємництва в місті Коростень», який став переможцем конкурсу серед пілотних міст проекту «Партисипативна демократія та обґрунтовані рішення на місцевому рівні в Україні», що реалізується Асоціацією міст України спільно з Норвезькою асоціацією місцевих та регіональних влад за фінансової підтримки МЗС Норвегії. В першій декаді червня 2018 року для учнів загальноосвітніх шкіл організовані екскурсії на підприємства міста. Учні відвідали такі підприємства: ПрАТ «ТЗ «Трубосталь», АТ фірма «Арсанія», ТОВ «Оріон-грін», ТОВ «Олдем», хімчистка «Лілея» та кафе «Saloon» (ФОП Заставська Н.В.). Під час екскурсій діти ознайомились з різними видами підприємницької діяльності, виробничими процесами, загальною системою організації роботи підприємств, умовами праці, переліком професій, яких не вистачає в місті та отримували від керівників (засновників, представників) підприємств відповіді на питання, які їх цікавили.
  • 13.06.2018
    Щодо роботи міської комісії по перевірці  наявності  молодняка великої рогатої худоби у фізичних осіб-власників тварин